Hoi meiden, Ik wil evt wel voor jullie pendelen: Stuur me een pb met het onderwerp pendel met daarin je voornaam en volledige achternaam en geboortedatum en de reden van de pendel. Ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk antwoord te geven maar ik heb daarnaast wel ook gewoon een leven Groetjes siepie
Wat leuk dat ik al voor zoveel meiden heb mogen pendelen ! Ik geef geen tijden aan, willen jullie duidelijke vragen stellen waar het antwoord ja of nee kan zijn, dat is wel zo makkelijk! Groetjes
Helaas was je pendel onjuist!! vandaag is m'n ongi doorgebroken!!! Maar heel erg bedankt voor je pendel!!!
Hoi Siepie! Jij super bedankt dat je zo je best doet voor ons ongeduldige dames haha! Ik ben super benieuwd naar je pendel, en laat uiteraard weten of hij juist was!
bedankt voor je snelle antwoord! Ik hoop dat de helf ervan niet uitkomt haha een tweeling! Moet er eerlijk gezegd niet aan denken
Hoi siepie, ik had gevraagd om het geslacht. Je had het helaas niet goed. Je pendelde een jongen, maar het is een meisje! Toch bedankt
Siepie, je pendel was juist als je pendelde op bevruchtingsdatum. Je had voor mij gependeld: April meisje. Vandaag NOD en positief getest. Of het een meisje wordt... we zullen zien...
Hoi Siepie, Pendel jij ook op bevallingsdatum?! of alleen op maand van zwangerschap?! bedankt voor je antwoord...
Hoi , Ik pendel niet op aangegeven tijden, je kan dus altijd een pb sturen, ik geef antwoord wanneer ik daar tijd voor heb. Graagje naam en geboortedatum doorgeven en een duidelijke vraag stellen en of aangeven waarvoor je een pendel wilt. Een pb met alleen een naam en geboortedatum vind ik niet zo heel leuk om te krijgen namelijk Groetjes siepie
Hoi siepie, Je had voor mij gependeld dat ik met 30.6 zou bevallen. Dit heb ik helaas niet eens gered, onze dochter is afgelopen Zaterdag na een zwangerschap van 29 weken geboren... Nogmaals bedankt voor je tijd!