Ha siepie! Pendelde je op maand van bevruchting of op posi test? Als je op posi test pendelde, dan had je het helemaal goed. Vanmorgen posi test in handen Of het geslacht klopt weet ik nog niet, dat laat ik tzt nog even weten
Verderop in dit forumgedeelte heeft ze aangegeven voorlopig niet meer te pendelen. Even geduld hebben tot er een andere pendelaarster beschikbaar is dus.
Sinds vandaag weten we het geslacht, we krijgen een zoontje! De maand waarin je gependeld had, was goed, alleen het geslacht heeft toch anders uigepakt!
Ha siepie! Wou even latent eten dat je pendel helaas fout was. Je stuurde op14 sept nu zwanger van eenmeisje. Maar heb vandaag positief getest. Geslacht.laat ik je nog weten. Toch bedankt!
Siepie, je pendelde voor mij een positieve test december 2013 maar heb vanochtend al positief getest. Scheelde dus niet veel 😊 bedankt voor het pendelen!
Je had de maand bij mij fout je zij oktober een jongen dat is augustus geworden maar het is wel een jongen
Ik wil even laten weten dat je pendel helemaal gelijk had! Augustus positieve test en na pretecho blijkt het ook een meisje te zijn!
Hoi Siepie, van de vier pendelaarsters was jij de enige die het geslacht goed had; het wordt inderdaad een meisje. Helaas was de maand niet goed. Je pendelde een bevruchting in oktober en dit was augustus. Dank je wel voor jouw moeite en succes met pendelen!