string na de geboorte van je kindje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ons Kleintje, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vreemd onderwerp misschien.. Maar vandaag had ik het er met een vriendin over die ook moeder is geworden (11 maanden geleden),
    wij sporten altijd samen dus ja dan zie je ook elkaars ondergoed;)
    Sinds de geboorte van onze kinderen dragen we geen strings meer. Waarom? het zit niet lekker meer, en misschien ook wel omdat we nu moeder zijn? Ik heb gewoon geen zin meer om ze aan te doen,
    hebben jullie dat nou ook?

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ehhh, eigenlijk niet. Sins de knip goed genezen is en mijn buik erin paste ben ik weer string-fan.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Juist na de bevalling wil ik weer een beetje leuk ondergoed dragen.

4. sinada

sinada Niet meer actief

JAhoor zodra de knip niet meer zeer deed weer een reetveter aan

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik draag eigenlijk ook geen strings meer, al niet meer sinds de geboorte van mijn zoontje 2 jaar geleden. Waarom niet? Geen flauw idee eigenlijk. Denk ook wel omdat ik wat zwaarder ben dan voorheen. (zachtjes uitgedrukt haha, ben 20 kilo zwaarder)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ik was al geen fan van strings, alleen als mn kleding het nodig had zeg maar... maar nu betrap ik mezelf erop dat ik mn grote gemakkelijke saaie onderbroeken draag van tijdens de kraamtijd...
    Hmm, toch maar weer wat leuks kopen...

7. Bri

Bri Niet meer actief

Zodra m'n aambeien weer weg waren, kwamen bij mij sommige strings weer tevoorschijn. Let wel wat beter op dat het zacht materiaal is en niet zo'n dun vetertje, want die zitten me niet lekker.
    Zodra ik m'n normale figuur weer had, ben ik heerlijk gaan shoppen voor mooie lingerie, vond echt dat ik dat verdiend had en genoot daar erg van. En nu (19 wkn zwanger van de 2e) hangt dat weer nutteloos in de kast - strings draag ik nog steeds, maar die mooie beha's passen me niet meer.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik draag ook nog steeds (of weer) strings! Vooral nu ik eindelijk bijna al mijn kilo's kwijt ben!

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Kan niet wachten tot ik weer sexy setjes kan gaan kopen. Een string hoort daar wat mij betreft wel bij, of een boxershortje.

Nu zit het nog niet lekker door de hechtingen.
    Er past ook geen kraamverbandje in.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Haha, dat is me nogal een verschil!:D Ik vind een boxershort dus echt niet sexy, maar ze zitten wel heerlijk!

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zo gauw het kon, ben ik weer strings gaan dragen...

Hier gaan de tenten asap de deur weer uit!!!

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Zogelukkig, een hipster bedoel ik. Ik heb hele leuke van kant!
    Die zitten in de heupen wat hoger en achter meer als een soort string. Mijn man vindt ze super sexy!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tot nu toe draag ik nog steeds tenten... ze zitten zo lekker. Heb het idee dat ik verwend ben geraakt haha. Maar mijn man klaagt er wel over dus binnenkort ga ik maar weer wat strings halen.

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb ook tijdens mijn zwangerschap gewoon strings gedragen... snap niet waarom iedereen dan opeens in tenten loopt! Na de bevalling wel 6 weken "groot" natuurlijk :D maar nu weer gewoon terug bij m'n oude vertrouwde strings. Maar kheb ook wel boxers en hipsters hoor!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ook hier al sinds de geboorte van de tweeling (en ook al in de zwangerschap...) geen strings meer. Het zit me gewoon niet lekker meer, en waarom zou ik het aandoen als het niet lekker zit. Dus hier houden we het lekker bij een boxer of een hipster ;) zit veel lekkerder :D!

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja heb ze hier inderdaad tijdens de zwangerschap ook doorgedragen. En toen mijn buik echt te groot werd heb ik er een paar van mijn moeder geleend hihi....

17. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Vreselijke dingen die strings vind ik, ik heb ze eventjes geprobeerd maar het is nooit iets geworden. Niet omdat ik bevallen was (helaas), maar gewoon omdat ik het vreselijk aanwezig vind zo'n stuk stof in je bilnaad.
    Echt sexy vind ik het ook niet bij de doorsnee kont, tenzij je echt een heel strakke hebt misschien :p

Groot gelijk, als je het niet lekker vind zitten, lekker niet meer dragen ;)

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jaaaaa; hipsters hier ook favoriet hoor en daar heb je idd ook sexy varianten van!:)

19. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb in t verleden 1 keer een reetveter aangehad.. Wat zit mij dat verschrikkelijk.. Hij schiet omhoog in mn taille en dan zit t veel te strak door mn naad.. Dat gaat irriteren, jeuken..
    Leve de "bungalowtent" ( gewone slips van livera)

20. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hier een fan van kanten hipsters..die kunnen heel sexy zijn!
    bij h&m koop ik me daar altijd suf van..
    hmmm, misschien maar weer lingerieshoppen en al het oude de deur uit...want ik draag ook nog mijn stipjes onderbroeken uit de kraamtijd..hehehe.. :)

toevallig heb ik vandaag een string aan. maarrrrrrr ik vind hem ineens anders staan bij mezelf..... ik merk toch dat mijn wespentaille niet meer is zoals voor de zwangerschap :( anderen zal het niet eens opvallen, maar ik zie het gewoon...

Deel Deze Pagina