hoi hoi afgelopen zondag werd ik wakker met zo'n erge kramp ik dacht wat dit nou weer is en ging naar de wc en ja hoor daar waren de weer nou ik kon wel janken toen ik dat zag ik raak dus nou een beetje in een dip. want het is nou inmiddels ronde 13 en het komt ook allemaal lekker tegelijk want mijn vriend heeft ook nog een ongeluk op het werk gehad. hij heeft namelijk een hele muur op zich gekregen. en hij heeft nou last van zijn rug en daar heb ik ook al een tijdje last van. dus het gaat allemaal weer lekker. heel veel liefs samantha
das niet leuk he een dip? ik zit er nu ook effe doorheen, gisteravond een grote huilbui.... onzekerheden, angsten en zeker ook hormonen... kop op zou ik zeggen: na regen komt zonneschijn!!! gr en hele dikke knuffel Bengel
Kop op hé Samantha, er komt ook wel een tijd dat jij op de roze wolk mag verder drijven. Groetjes Anna.
Lieve Samantha, Wat ontzettend vervelend allemaal voor je! Logisch dat je in een dipje raakt nu.... Hopelijk sla je jezelf er goed doorheen en gaan jullie toch positief ronde 13 in.... Succes meis Veel liefs Rena
He Samantha, Hou vol meis, na regen komt altijd zonneschijn PM 13 cycli is ook lang (zeker voor je gevoel), heb je al eens overwogen om samen met je vriend dit met je huisarts te bespreken? Sterkte!
sterkte ermee. Alles gebeurd met een rede, dus dit ook. Jou wonder komt echt nog wel. Ik duim voor je
damnz meid ...ik zou willen dat ik wat voor je kon doen of zeggen, om je een hart onder de riem te steken ...maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het ff helemaal hebt gehad ....ik hoop dat de zon heel snel voor je gaat schijnen meid ...dikke knuf asjuh
da's allemaal knap balen meid, maar heb je er al over nagedacht om nu toch onderhand niet eens een keer contact op te nemen met je huisarts over een verwijzing voor de gyn...je zegt dat je nu al met ronde 13 bezig bent en ze zeggen niet voor niets dat als je eenmaal al een jaar bezig bent het tijd wordt voor een bezoekje aan de ha/ gyn... succes meid
Ik sluit me aan bij Smoekie... Wij zijn na een jaar ook naar gyn doorverwezen door de huisarts. Bij ons was alleen het idee dat ernaar gekeken werd al genoeg, want toen we voor de eerste testresultaten kwamen, bleek ik zwanger te zijn.. Ik duim voor je dat dat bij jullie ook zo is! Liefs, Sandra
hoi hoi allemaal, wat een lieve berichtjes ik ga van het weekend met mijn vriend naar mijn vader toe. en daar zal vast wel wat afleinding wezen. heel veel liefs samantha
Hoi Samantha, Sterkte met de dip, hopelijk kom je er snel weer bovenop! Logisch hoor, als je zo hard aan het proberen bent. En ook veel sterkte met de rug van je vriend, hopelijk gaat het inmiddels weer een beetje de goede kant uit? Groetjes, Wendy
hoi hoi ik hoop dat er weer snel zonneschijn komt en het gaat gelukkig al iets beter met mijn vriend maar we moeten maandag nog ff afwachten dan weten we meer heel veel liefs samantha ps. bedankt voor de lieve berichtjes
Kan me jou dip wel voorstellen hoor. Na 13 maanden is het ook wel eens jullie beurt om zwanger te raken ? Maar zoals al meer meiden zeiden: waarom ga je niet eens naar de huisarts ?? Sucsex en hopelijk is ronde 13 jullie geluksronde.
hoi hoi ja daar moeten wij ook maar eens heen gaan dan hebben we meer zekerheid heel veel liefs samantha