Ik raak er nu echt geirriteerd van!

Discussie in 'De lounge' gestart door one of kind, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik woon met mijn zoontje in een tussenwoning.
    Nu heb ik al tijdens de werken in het huis gevraagd of de muziek wat stiller kon.
    Maar nu heb ik dus al meerdere keren dat de muziek 's avonds hard aangaat.
    Nu begint die hiernaast om kwart voor 10 de muziek hard te zetten.
    En kan me er zo over ergeren.
    Ik moet telkens zeuren en netjes vragen of het zachter kan/
    Ze weten dat ik een zoon van 3 heb en straks komt er nog een jongedame bij.
    Heb geen zin om elke dag te moeten gaan vragen of het zachter kan.
    En dat terwijl ze de hele dag overdag nu nog hard muziek kunnen draaien omdat we er niet zijn.
    Ik heb er zo genoeg van!

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

ik ken het gevoel.
    vaak wordt er om middennacht alsnog keiharde muziek gedraaid. resultaat kinderen wakker:x

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Grrrrrrrrrr kan me er zo over ergeren.
    Net dan gebeld.
    Schijnbaar dan iemand overleden( vind ik erg om te horen) ja oke deze keer dan maar.
    Maar waarom moet dat pas om 22 uur bijna!

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Er is iemand overleden en daarom moet de muziek om 22.00 uur hard aan?!

hmmm....;).... rare gewoonte... is er dan elke avond iemand overleden?

5. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Herkenbaar. Hier was het loeiharde muziek in de avond. Op den duur was ik het zat, want het werd te erg en dit elke avond vanaf 22u tot in dr vroege uurtjes.. Hallo we zijn mensen en volwassenen, maar respect was ver te zoeken. Heb dus een paar keer de politie ervoor gebeld, Godzijdank hebben ze hem een paar keer heterdaad betrapt op verschrikkelijk hard muziek. Dus genoeg bewijs en kon hij het niet ontkennen. Woningbouw werd ingelicht, ik twitterde naar de wijkagenten en toen werd er pas werk van gemaakt. Ze hebben hem gezegd dat zn muziekinstrumenten in beslag zouden worden genomen mocht hij niet willen luisteren en de woningbouw zij 'm dat hij mocht vertrekken als hij de buren tot last bleef.

Hij heeft zn excuus aangeboden voor de overlast.

Sindsdien heerst er rust.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Precies en zo vaak als we thuiskomen is het rustig en dan ineens gaat de muziek hard.
    Gisteren had ik het echt gehad.
    Heb wel duidelijk gemaakt dat ik er dus echt niet van gedient ben en als de kleine meid geboren is dit ook echt niet kan, ze ligt dan met haar slaapkamer tegen hun aan.

Emo pfffff irritant.
    Ik vind het gewoon erg dat ik telkens weer moet sms'en bellen of aanbellen terwijl ze het weten pfffffff.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh wat is dat irritant!!
    Zo hadden wij dat met een onderbuurvrouw.
    En haar woonkamer zat precies onder Mira's kamer, die sowieso al heel slecht sliep. Gek werden we ervan! Mijn man is meerdere malen netjes naar beneden gegaan (en wel meerdere buren) maar ze bleef het doen. Toen is mijn man eens woedend naar beneden gegaan met degene die over ons appartementje gaat en sindsdien heeft ze het nooit meer gedaan haha...
    Maar ik weet dus hoe irritant het is! Hopelijk nemen ze je serieus!

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ken het ook. Ik heb 2 deuren verderop beesten wonen die zowat elke weekend een 1 of andere Surinaams feest hebben.
    Ik heb tig keer gevraagd of die herrie minder kan. Het duurt altijd tot zo'n 5:00. M'n dochter raakt steeds overstuur.

M'n geduld begint ook op te raken.

Deel Deze Pagina