Haii dames! Kan ik met 27 wkn gewoon in bad? Hoor de ene keer dat het niet goed is omdat je dan weeen kan opwekken en de andere keer is het weer geen probleem Liefs!!
Kan het weeen opwekken? Dat heb ik nooit gehoord. Een heel heet bad is niet goed, omdat je een soort koorst kan creeeren voor je kind. Maar gewoon in bad kan wel, dacht ik.
je mag gewoon in bad hoor, ook in een heet bad. kan geen kwaad en het kan al helemaal geen weeen opwekken
Inderdaad lekker doen. Ik ga ook nog altijd lekker ik bad en ben nu 31 weken zwanger. Alleen een heel heet bad wordt volgens mij afgeraden maar dan echt zo heet dat je het zelf eigenlijk ook bijna te heet zou vinden.
Hahaha okee dan! Ga zo lekker in bad Pff alles doet zeer... Me hele lichaam. Dus lekker ontspannen Bedankt voor jullie antwoorden!
misschien dat het weetje van de weeën komt doordat ze met beginnende weeën wel zeggen dat ze in een warm bad sterker worden? als het geen echte weeën zijn zwakken ze af door warm water... dus, gewoon lekker badderen hoor! lekker ontspannen..
douche zwemmen en in bad gaan is beste wat er is tijdens een zwangerschap... Je ontspand daardoor en je krijg rust in je lichaam.... en er is niet voor niks een waterbevalling ook lijk mij das ook in bad dus....
Je mag alleen niet meer in bad met gebroken vliezen in verband met infectie gevaar. Gewoon lekker genieten, alleen badolie zou ik niet doen, zag op het doosje dat je die niet mag gebruiken bij zwangerschap...
zit dagelijks in bad met mn zoontje van 2; lekker spetteren! en nu nog steeds en de kleine zit nog veilig in mn buik!
Niet te heet water, het kan idd weëen opwekken of vroeg in de zwangerschap een mk opwekken. Fertiliteitsartsen waarschuwen ervoor!
Gewoon in bad, ik merk dat het kindje in mijn buik er ook op reageert. Je mag idd geen olie gebruiken, maar badschuim is geen probleem..lekker genieten
Dat zei ik dus ook, maar dat water is niet zo heet als dat je in bad gaat. Althans ik heb echt HEET water normaal.
Heet water is idd niet goed, maar dat heeft niets met opwekkende weeen te maken heeft volgens mij meer mee te maken dat de warmte niet goed is voor de baby ..