Hoi dames, De verloskundige bevestigde op grond van mijn klachten, mijn verhaal van de afgelopen weken en wat ze op de echo zag inderdaad mijn vermoeden dat ik een vroege miskraam heb gehad. Ze zag het aan de 'structuur van het slijmvlies' (moet je echt een getraind oog voor hebben, want voor mij is het echt abracadabra ). Er zit nog wel wat vocht, maar zakje, vruchtje etc zijn allemaal weg. Er hoeft dus niet ingegrepen te worden. Wat een opluchting! Groetjes, Wendy * opgelucht
Fijn meid, dat er niet (weer) ingegrepen hoeft te worden. Wel een akelig gevoel dat er opnieuw sprake is geweest van een miskraam... . Hopelijk is het snel raak, en krijg je een gezonde zwangerschap. Het is je echt gegund. Liefs, Anouk.
jammer zeg dat je een vroege mk heb gehad. maar fijn dat alles natuurlijk verloopt. hoop dat je snel opnieuw zwanger mag raken met goede afloop. liek.
Dan heb je toch goed gevoeld dat je zwanger was. Verdrietig dat het weer een miskraam is geworden, maar wel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Stertke en heeeeeeel veel succes met zwanger worden. Pim
ah Wendy, wat een verdrietig nieuws. Wat een schrik. Heel veel sterkte in de komende tijd. liefs, Cleo