Ik ruik een brandlucht

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama San, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Nou helemaal lekker, ben ik vrolijk aan het werk en opeens ruik ik een enorme brandlucht. Bij mij gaan meteen alarmbelletjes rinkelen en mijn (allemaal man) collega's zeggen ik ruik niks, ik ook niet een ander zegt doodleuk ja ik ruik wel iets, maar niet erg.
    Hallo word eens wakker sukkels we zitten op de tweede verdieping, geen direct raam wat naar buiten is, dus die lucht kan niet van buiten komen.

Zegt één zo'n kneus "Ik ben wel met de facilitaire dienst" Vervolgens komt die en die zegt ja ik ruik het ook. Die lui nemen dus helemaal geen actie of zo hè...
    Maak ik me dan druk om niks of hoe zit het?
    De klimaatregeling werkt hier ook al niet. Het is hier gewoon zonder dat dat ding aanstaat 24 graden dat is ook niet echt normaal.....
    Ik zal maar gewoon naar huis gaan lijkt me het beste....

2. Niet meer actief

- even het plafond checken, is er ergens een lamp gesprongen?
    Is er soms sluiting geweest in de klimaatregeling?

Als de lucht erger wordt:
    (dus niet als ie minder wordt of hetzelfde blijft)

In welke plaats woon je?
    Als het almere of lelystad is, bel dan even de brandweer met de vraag of ze even met de warmtebeeldcamera kunnen komen.
    (zijn toch beroepsposten)

Maar niet 112 hoor! gewoon ff nummer zoeken in de telfefoongids!

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou idd uitzoeken waar die lucht vandaan komt. Naar huis gaan is wel heel drastisch. Misschien is het idd een lampje die is gesprongen of iets anders simpels.

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    en is de boel al afgebrandt ? :)

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Smeulende sigaretten? Bij ons heeft er al eens een plantenbak bij de voordeur in de fik gestaan omdat alle rokers hun peuken er smeulend en wel ingooiden.

6. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Nou er waren meer mensen die het ook roken maar er is niks gevonden, de klimaatregeling is inmiddels gerepareerd en ook deze mensen snapten niet waar de brandlucht vandaan kwam. :rolleyes: :rolleyes:
    Toen ik vanmorgen terug kwam op mijn werk stond het gebouw er nog steeds dus de boel is niet afgebrand.

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    gelukkig maar :)

en dan zal ik maar zeggen werkze verder vandaag ;)

8. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Dank je Deb... :)
    Ik zal inderdaad maar eens aan het werk gaan....

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hihihihi ,daar zei ik het niet om hoor , al hoe wellllllllllllllll :)

maar werkze meis

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik rook vanmorgen ook een brandlucht, meteen de radio zachter om goed te kunnen ruiken (daar had een cabaretier het een keer over, en het klopt echt, ook ik zet eventueel geluid zachter om beter te kunnen ruiken haha)

En toen verzon ik erbij dat ik ook iets hoorde knetteren, en zag toen voor me hoe de woning beneden 1 grote vuurzee was, en dat hier ineens de vloer warm zou worden.

En dat vervolgens onze maandenlange investeringen in keuken, badkamer en babykamer in vlammen zouden opgaan.
    En dat dan de weeën zouden beginnen.

Deel Deze Pagina