Hallo, Ik val maar gelijk met de deur in huis... Ik heb een leuke, samenvoegde, foto van mijn dochter die ik graag wil laten afdrukken in formaat 40x40, maar helaas zijn deze foto's met m'n telefoon (8 megapixel) gemaakt. Is er een manier om de kwaliteit van de foto te verhogen? Ik weet dat je een hoop kan met Photoshop. Ik ben echt een leek op het gebied van fotografie Dit is de betreffende foto
Wauw, een mooi meisje heb je! Heb je de foto's ook apart? Want ik denk dat je deze collage met je telefoon hebt gemaakt toch.. Het scheelt heel veel om de foto's op de PC te zetten en dan pas samen te voegen. Anders eens alle bestandjes op een USB stick zetten en er eens mee naar een fotograaf gaan.
Wat lief, dankjewel. Hmmm dat is best een goed idee. Ik had ze samengevoegd in de app Layout en er een Crema filter overheen gedaan. Ik hoopte dat er dmv Photoshop kwaliteit verbeterd kan worden. Als ik zienaan daar allemaal mee kan... Wauw!
Ohhh, juist die collage app maar vooral de filter maken de kwaliteit veel slechter! Ik zou de originele foto's op een stick zetten en deze aan de fotograaf geven met je wensen. Succes ermee!
8 megapixel is best goed hoor. Hoe heb je de instellingen van de foto app staan dan? Het best zo groot mogelijk. Hoeveelxhoeveel pixels groot is een foto?
Je mag de originele foto's wel naar mij mailen. Dan maak er een collage van met een filter er over die in de buurt komt van jouw app. En mail ik hem weer terug. Stuur maar een pb als je dat wilt.
Bij sommige webshops voor de afdruk kun je ook zelf de collage maken en eventueel nog een laag overheen gooien. Dan blijft de kwaliteit wellicht beter.