Hoi! Ik weet het, het is mega irritant.. En vervelend, vooral voor degene die ze aan mag horen MAAR.. mn vraag, hebben jullie dr een? Of meerdere? En zo ja, Welke? Ik ben helaas ook iemand met stopwoordje(s), het wisselt gelukkig wel zo nu en dan. Aankomen is makkelijker dan dr af komen! Op het moment is "tussen aanhalingstekens" mn favoriet. Wie volgt?!
"echt" is mijn stopwoord, wist ik zelf niet, kwam ik op cursus achter, dat ik dat heel veel als stopwoord gebruik. En ik gebruik heel veel verkleinwoordjes, wat ook erg irriterend kan zijn
Bij mij is het "dussss". Als ik wat gezegd heb dan is t even stil en kraam ik er schijnbaar nog eens een keer "dussss" uit. Het was mij nooit opgevallen tot dat me vriend me erop wees. Maar die tik heb ik dus van me moeder overgenomen want ik gaf haar altijd commentaar dat zij dat altijd deed. Maar ik ben geen haar beter dus hihihihihi
kenonne(geen idee of het woord bestaat hahahaha,ipv gvd) chips(ipv shit) zijn meer woorden die mijn dochter niet mag horen hahahaha
gelijk even gegoogeld dit betekend wel kanonne(n) ka´ non - ne(n) tussenwerpsel uitroep van verbazing of verrassing Gevonden op http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/woo
Shit! Fuck/fucking hell! 'ik zat zo te denken...' 'dat zeg ik!' (als iemand bevestigt wat ik zei, en dan op een heel irritant toontje ) 'Ja HALLO!' (als iemand niet snapt wat ik bedoel of ik een duidelijk punt heb. wel alleen bij goeie bekenden. ) Tering! Netjes he.
ik heb er 2, ik zeg vaak "tuurlijk" en "prima", eigenlijk best irritant als ik er zo over nadenk! ah, what the hell
Bonkjosti Vind ik ook wel origineel, maar wat houd het in? Ken wel de scooterjosti (dat zegt mn vriend vaak)
vind n stopwoord zoals "snap je?" of " weet je" na elke zin super irritant! daar ga je gewoon echt op letten als je n gesprek voert met iemand die dat steeds zegt
Ik hoorde iemand ooit eens wat mensen uitmaken voor bonkmongool bij een concert. Daar moest ik zo hard om lachen! En toen heb ik er uiteindelijk bonkjosti van gemaakt. En elke keer als ik dan iemand/een band zie die de boel staan te verkloten, zijn het bonkjosti's.
Ik zeg vaak onwijs. Sasha is echt een onwijs schattig kindje Zoiets. Het was echt onwijs druk in de stad. *zucht*