ik schaam me dood!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ireen, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heb het zelf ook wel eens gehad...maar schaam me niet...het gebeurt zo vaak! Heb zelf in een winkel gewerkt en het gebeurt echt zeker 10 keer per dag!

Mn man heeft het ook een keer gehad bij het tankstation...toen belde hij me ook maar of ik even snel geld over wilde maken...hij had ook geld naar de verkeerde rekening gestort toen!
    Het zou handiger zijn als we er maar 2 hadden! Hahaha!

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Herkenbaar! Hahahaha... je wilt het liefst door de grond zakken!!! Zo heb ik eens met een volle winkelkar aan de kasse gestaan... foutje bedankt!

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik laatst ook bij de Ikea, had iets van 120 euro aan klein spul, dus echt veel na alles gescand te hebben en ingepakt gingen we pinnen en dus ook pieeep pieeep , K*T! Gaat mijn vriend bij de pinautomaat (in de Ikea) kijken hoeveel erop staat, komt terug, pakt een artikel en zegt doe die er maar af. En toen alsnog pinnen. Helaas was het bij ons wel het laatste geld haha. Maar echt een hele rij. Kyan mee. Zag iedereen al kijken van een stelletje snotapen, met een kindje die ook nog eens geen geld genoeg hebben, 'De arme zieltjes' haha

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik had dat gisteren met 2 bank kaarten... de derde werkte! Ik moest er wel om lachen en vroeg de jongen waar ik bij afrekende of hij ook "I owe you" accepteerd... lol
    Maar ja het was ook een flink bedrag dat ik aan het besteden was, en wist niet zeker welke rekening nog genoeg had staan.

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben vanmorgen door mijn schoonzusje uit bed gebeld geworden.. Ze stond bij de autozaak waar haar auto net een apk keuring had gehad, ze had, dacht ze, net niet genoeg op de rekening staan..Het was een rekening van 350 euro.. Heb ik snel geld overgeboekt (een gedeelte) naar haar rekening en ben toen gaan douchen.. Belt ze me toen onder de douche vandaan, het pinnen lukte nog steeds niet..Grrrrr, heb me maar snel aangedaan en ben naar haar toe gereden.. Moet je voorstellen hoe zij zich gevoeld heeft..

Denk achteraf dat ze helemaal niks meer op de rekening had staan, maar dat ze daar niet van op de hoogte was, anders had ze wel gevraagd het gehele bedrag over te schrijven..

Maar goed, de auto kan weer vooruit.. Hopelijk zij ook..

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik had vroeger ook zoiets meegemaakt, maar dan 100 x erger. Moet er nog steeds om lachen haha. Ik was 15 en werkte nog niet en wilde een pak sigaretten halen bij de tankstation. Hiervoor moest ik mijn spaarpot leeghalen. Kwam ik daar dus aan met allemaal stuivers en dubbeltjes. Nou die man deed echt een kwartier over het tellen (zoveel kleine muntjes). Wat zegt hij: je hebt 5 cent tekort sorry ik kan het je niet meegeven. Ik helemaal rood natuurlijk en moest met zo'n rode kop al die muntjes bij elkaar vegen. Oowww wat schaam ik me nog als ik er aan terugdenk :p

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Echt flauw van die man. Als ik daar gestaan had zou ik zeggen nou het is goed zo hoor. Toen ik nog in de winkel werkte heb ik dat ook weleens gedaan

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

herkenbaar hoor..
    ik was zwanger dus heel vergeetachtig
    sta ik in de supermarkt hele volle kar want we hadden toch genoeg geld totdat bleek dat ik de pinpas vergeten was haha
    maar de mijne had ik wel bij.. maarja dat ding deed dus piep want ik boekte altijd het geld van mn rekening gelijk naar me spaarrekening..dus ik als de sodemieter naar huis om die andere pinpas te halen...

9. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Maar een tijdje terug stond ik bij de blokker in de rij en een vrouw voor ons wilde iets pinnen van 1-2 euro. Maar dat stond dus blijkbaar niet meer op haar rekening. Toen die vrouw de winkel uit was begon die vrouw achter de kassa tegen haar collega van "ja dat is toch erg als je niet eens meer 1 euro op je rekening hebt, dan ben je toch dom de maand is pas net begonnen enz."
    Ik vond dat echt niet kunnen, waar bemoeit ze zich mee, ze weet toch helemaal niet waarom diegene geen geld meer had.

10. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik had op dat moment denk ik niet mijn mond kunnen houden tegen die kassieres...:D

11. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Ja dat voelt erg vervelend. Ik heb het een keer met een volle kar boodschappen gehad... Zeg ik ook nog met mn domme kop en uit schuldgevoel: zal ik het zelf allemaal weer opruimen. Zeggen die klootviolen ook nog ja. Ik ging zo erg door de grond dat ik uitkwam in China! Gelukkig heelt tijd alle wonden ;) Maar k** is het wel! (Het winkelpersoneel is het allang vergeten hoor, enige waar het rot voor is is voor jezelf)

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik er nogal een handje van om na het internetbankieren mijn pasje niet terug te doen in mijn portemonee... Ook een keer toen ik met een volle kar boodschappen stond, gelukkig was mijn moeder toen mee! Sindsdien zorg ik ervoor dat ik altijd wat geld in mijn portemonee heb zitten!

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    ook leuk...als je denkt genoeg geld in je beurs te hebben...maar dan blijkt dat manlief t eruit gepakt heeft en t is vergeten te zeggen..

wat ik dan t ergste vindt is dat ik winkelen voor mn boodschappen niet leuk vindt, en tis zo'n gedoe met 2 kleintjes....heb je dus alles voor niks gedaan en kun je weer terug.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Nooit saldotekort gehad maar wel een paar maanden terug een enorme kar met wekelijkse boodschappen (denk zo'n 150 euro), alles langs de kassa geweest, geen pinpas bij me. Manlief had de dag ervoor mijn pas uit mijn portomonee gepakt om snel ff iets te gaan halen (zijn eigen portomonee lag toen boven) en em niet terug gedaan. Ik heb em nog nooit zo boos opgebelt geloo fik!

15. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik ben niet zo assertief :). M'n man was er wel bij en die zei ook niks terwijl die normaal altijd heel bijdehand is. Later vroeg ik waarom hij er eigenlijk niks van gezegd had, toen zei die dat ie dat niet had gedaan omdat ik altijd zeg dat ie niet zoveel commentaar moet hebben op andere mensen... Uhm ja, dat is wel waar maar nu mocht het wel :D

16. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Overkomt iedereen hoor... ik had het pas nog met iets simpels als een pakje sigaretten! Had maar een pasje bij me en als ze dan net een dag te laat zijn met het salaris storten...

Rood hoofd moment?? Ja, absoluut!! Maar zolang jij weet dat alles in orde is en er nog voldoende op een andere rekening staat is er geen probleem toch?

17. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Erg is dat he!

Heb het een keer gehad bij de AH. Mijn vriend zei voordat we gingen dat ik mijn portemonee niet mee hoefde te nemen want hij zou betalen.
    Staan we daar, boodschappen voor de hele week. niet genoeg saldo :$.
    Ik schaamde me dood.
    Mijn vriend snel op zijn fietsje naar huis om mijn pinpas te gaan halen .

neem mijn pasje nu voor de zekerheid altijd mee. Dit gebeurt me niet nog een keer! :p

Deel Deze Pagina