ik schaam me dood

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Ah, ik snap het al.... Jij hebt zeker geen wasmachine?:p

Ik dacht dat ik erg was, maar als ik dit lees, dan mag ik me bijna schamen omdat ik maar een commode-la vol heb met kleren van 1 maat....En dan moet ik al mijn best doen om haar alles te laten dragen, want ik heb altijd favoriete setjes, die ze dus vaak aan krijgt en er dus ook setjes bijna niet gedragen worden.

Toch geloof ik dat ik mijn leven hierin maar niet ga beteren..:D

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh wat erg zeg!
    Ik dacht dat ik erg was, maar mijn dochter draagt al haar kleding toch echt wel vaak. Ik koop dan wel de duurdere kleding.
    En ik voel me al schuldig omdat mijn zoon 1 setje (gekregen) nooit aan heeft gehad, omdat het nooit meer warm genoeg is geweest voor korte mouwen (voor een baby)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik denk dat ik dit topic maar eens aan mijn man laat zien.... die zeurt altijd zo dat ik zoveel voor de kinderen koop :p

maar als ik dit zo lees valt het dik mee :p:p

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik heb alles in van die grote plastic boxen met een deksel zitten. Formaat dat net door het luik naar zolder past zeg maar. Zolder staat nu idioot vol:
    1 box maat 44-50-56
    1 box 62-68
    1 box 68-74
    1 box alleen 74
    1 box 74-80 - daar zitten kleertjes in die al te klein zijn, maar ook dingen die ik er nog uit moet vissen omdat ze nu gaan passen.
    Verder heb ik ook al:
    1 box alleen maat 80
    1 box maat 86
    1 box maat 92
    1 box maat 98 en groter.
    De kleding vanaf maat 86 heb ik allemaal tweedehands gekregen en bewaar ik voor als dochtertje het past..

5. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik daht al veel te hebben, maar ik win het niet.

Probeer nu wat te minderen en dat lukt goed!

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    * komt net terug uit de stad (eigenlijk op zoek naar een winterjas, maar daar zijn we niet voor geslaagd) en de balans staat op: 1 combi truitje / bloesje BFC, 2 shirts met lange mouwen, 1 spencer*

ps. ik heb idd een paar blz. geleden verteld dat ze niets meer nodig heeft :(:)

7. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik was vandaag weer even op zolder om even te neuzen tussen alle babykleding van onze dochter .. Maar euhmm tot maat 74 staan er 8 hele grote curverboxen vol :$ ..

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

schaam je maar niet hahaha.

ik ben net de kelder kast aan het op ruimen en ik kom een tas tegen waar dus 4 setjes kleding in zitten in maat 86. heb ik een week of 4 geleden gekocht 1 van lief! en 3 van just small :)

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik had bij mijn dochter maat 50 t/m 62 ook 3 erg grote tassen. en toen dacht ik wat een onzin eigenlijk.
    de helft trek je niet aan en de andere helft misschien 1 of 2 keer.
    weggegooid geld dus.

en dat terwijl er kinderen zijn die amper kleding hebben.

ik begin er dus niet meer aan.

soms moet je even alles goed relativeren.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kom maar op met die jongens kleding! hier een papa die mega krenterig is, ene kant beetje logisch want zoveel geld hebben we niet maar dit is wel heel erg (volgens mij):
    Zoonlief heeft 4broeken waarvan er 2 bijna te klein zijn. 5shirtjes enuhh thats it. rompers 8 denk ik. sokken 3paar. schoenen 2paar waarvan 1paar nog veel te groot is.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties zit nu in mt 80 dus alles t/m 74 zit in dozen, en dat zijn er 2. en dan vond ik dat Ties altijd al zoveel had...

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron zit nu qua bovenkleding in 86 en onderkleding maat 80. Tot nu toe heb ik 2 dozen vol (incl. slaapzakken). En dan nog een vuilniszak die weg kan met 2e hands gekregen kleding die hij nooit gedragen heeft en kleding die helemaal verwassen is.
    Valt hier dus reuze mee :).

13. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Ik vond ook dat ik veel had maar als ik jullie reacties zo lees valt dat nog reuze mee :D
    Hier tot en met maat 68 en al wat 74 wat ze niet meer past, 1 behoorlijk grote doos (zat een hobbelpaard in) vol. Das wel inclusief (veel!) rompertjes en ook wat jasjes (stuk of 4).

Deel Deze Pagina