kun je last hebben we de innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by Amfy, Nov 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik voel mijn ei altijd en dat was dus woensdag nu heb ik sinds een uur weer van die rare ongi achtige krampen. zou het kunnen dat ik nu de innesteling voel?

ik weet dat ik bij fynn in de eerste weken na mijn ei (nog voor de test) ook constant een ongi achtige pijn had.

2. Miranda26

Miranda26 Actief lid

Feb 4, 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Ja dat wil ik ook wel weten.En hoeveel dagen na je ei kun je dat voelen dan?

3. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    ik heb het toen wel gehad.. ik dacht die dag nou ik word weer ongesteld omdat ik die buikpijn had.. later bleek het de innesteling te zijn geweest. welke dag het precies was weet ik niet meer..

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Had ik bij mijn eerste ook, ik dacht ook steeds dat ik ongesteld werd.

Heeft nog tot 17 weken geduurd!

5. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik voelde het toen ook, ja! Echt zo'n zeurderig gevoel in mijn bekken/onderrug en buik. Daarbij had ik toen ook 1 keer een beetje lichtroze afscheiding (waar ik toen niet echt bij nadacht), maar achteraf gezien was dat HET moment :p

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ik voel m'n eisprong ook altijd en wij waren al 5 jaar bezig zwanger te raken. ik had de moed al bijna opgegeven en we waren aan het denken over inseminatie toen ik weer eens overtijd was...ik dacht: zal wel weer niks zijn aangezien ik echt ongi buikpijn voelde (en ik heb altijd erg veel last van pijn!) maar na 10 dagen nog niks en al die tijd pijn in m'n buik! ook met andere symptoompjes als heeeeel erg moe en weke spieren en een beetje weeig gevoel in m'n maag konb het niet missen: ik was zwanger! (nu een zoontje van 4 maanden) dus dat gevoel is heel goed mogelijk!! het voelde echt a;lsof er een 'be3estje' in m'n baarmoeder aan het vreten was hahaha!heb overigens bijna de hele zwangerschap die ongipijn gehad!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

dus het kan wel? naja laten we het hopen! zou het wel helemaal leuk vinden. dan ben ik samen met mijn vriendin zwanger! schelen we 2 weken hahaha

8. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Yo dat zou wel vet zijn!!

Dus die vent van je overgehaald om d'r moeite voor te doen?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja hij moet maar ;)

zijn jullie alweer thuis?

10. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Wij zijn nu bij mijn ouders. Vanavond eten we hier en dan weer nach hause :D

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

aha! ik ga je pben ;)

12. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem