Wie kan ook niet wachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door norah1985, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet wachten op mijn ovu, om het weer te proberen!!

Ik heb me 1,5 week 'zwanger' mogen voelen en het voelde zó goed..
    Dat ik daarna teleurgesteld was, was echt niet fijn, maar die periode ervoor, vond ik zó fijn! Het gevoel dat er mogelijk iets groeit in je!

Dus nog een weekje wachten en ik kan weer aan de slag;)

Ben ik de enige die dit zo voelt???????????:)

2. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Hey,

Het komt mij ook heel bekend voor.
    Ik heb er zelf maar 2 dgn van mogen genieten. Het voelde zo fijn echt een wonderlijk iets. Alleen het idee al van een positieve test was ik blij. En toen.......
    Nu zijn we weer 4 mnd verder. Ik word er alleen niet blijer van.
    Ik moet nog ongeveer 1.5 week wachten voor we het weer mogen proberen.

Iedereen probeert het ook allemaal goed. Maar ze zeggen wel ach je bent al een keer zwanger geweest dus dat komt wel goed je bent zo weer zwanger.

Hopelijk mogen wij ook snel een mooie test in onze handen hebben.

3. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi Norah,

Ik heb precies hetzelfde! Ik heb er zo'n 5 wk van mogen genieten (mk bij 9wk). Toen was ik in 1e ronde zwanger, dus heel relaxt mee bezig. Maar nu ik er een keertje van 'geproefd' heb, merk dat ik er echt veel te veel mee bezig ben!
    Ik ben op 1 okt gecuretteerd, dus moet maar afwachten hoe mijn cyclus nu gaat verlopen. Gek wordt ik ervan!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja ik kan ook niet wachten. Ben net ongesteld geworden, de tweede keer na mijn curretage. Ik vind het wel dubbel, ben echt beroerd zwanger. Ik heb tijdens de eerste zwangerschap 4,5 maand overgegeven, BI gehad, rotbevalling, complicaties erna. Afgelopen bevalling is een MA geworden, was weer erg misselijk en heb veel overgegeven. En het is prachtig om te zien en later te voelen dat er wat in je groeit...
    Vanaf een positieve test ben ik aan het aftellen tot de bevalling komt. Zwanger zijn vind ik erg zwaar, maar ben blij als het voorbij is, met goed resultaat uiteraard.
    Hopelijk zijn we hier snel allemaal zwanger en dan 3wél een volledige zwangerschap!

5. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook zo raar van mezelf, omdat op het moment dat ik begon te bloeden elke keer de hoop en teleurstelling elkaar afwisselde..

en tóch had die hoop zoiets magisch..misschien omdat ik pas net bezig ben, misschien als ik vaker die teleurstelling heb gevoeld het wel minder wordt, ik weet het niet, maar op dit moment kan ik niet wachten op het moment tussen ovu en nod

wens jullie allemaal ook succes en sterkte:)

6. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Pfff ik ken het helaas ja... :( Dacht vorige maand ook even zwanger te zijn; was af en toe misselijk, pijn aan mijn borsten, soms voelde ik vanalles in mijn buik dus dacht toen ook echt zwanger te zijn. Test gedaan, maar die was helaas negatief. Was er toen niet eens mee bezig om zwanger te worden, maar ik was zooo teleurgesteld toen de test negatief was!!
    Maar bedenk maar zo; geef de hoop niet op, elke maand is weer een nieuwe kans!! ;)
    Denk ook wel dat ons lichaam ons goed in de maling kan nemen. Soms denk ik vanalles te voelen/merken maar dat komt denk ik eerder omdat je het zo graag wil en er zo goed oplet. Maar dr minder mee bezig zijn is ook moeilijk!
    Ik heb nu zoiets; we zien wel wanneer, komt vanzelf wel goed. Maar stiekem... :)

Iedereen succes ermee! Komt goed! ;)

Deel Deze Pagina