Ik schaam me kapot...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door PrettyMuffin, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik snap je wel. Wij ogen ook starten, maar ik was ervan overtuigd dat ik tot november wilde wachten. Ik wil normaal zwanger worden. Maar nu het weer mislukt is, gaan we er toch maar voor. Waarschijnlijk zit er wel 1 of 2 maanden in de zomer sowieso al niet in vanwege vakanties bij ons en het ziekenhuis.
    Ik vind het wel spannend. Ik had altijd een goed gevoel bij iui, maar ik merk dat nu het dichterbij komt, dat weg ebt. Ik ga dan denken. Als het gewassen is, is er nog minder zaad en gaan ze misschien wel sneller dood. Is de kans dan wel groter?
    Ik zou dus ook best zelf de dag erna nog willen "bijklussen". Geen idee of dat mag/zin heeft eigenlijk.
    Nou ja, ik ben ook gemengd dat wou ik alleen maar even zeggen.

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je hoeft je echt niet te schamen hoor! Wij waren ook super blij toen we met IUI mochten beginnen. Na bijna 1,5 jaar werd er eindelijk wat gedaan!
    Ik had zelf zo de afspraak gepland (vlak voor het begin van mijn menstruatie) dat we 3 dagen later gelijk met spuiten konden beginnen;)
    Nu gaan we door voor IVF, eerst was ik wel bang en onzeker, maar na een goed gesprek met de kliniek zijn we er klaar voor!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    inderdaad zoals de andere meiden zeggen niets om je voor te schamen!
    wij waren ook zo ontzettend blij toen we mochten beginnen!
    Een hele opluchting omdat mijn man niet kan presteren onder druk! daarnaast was de kans op spontane zwangerschap nihil vanwegen slecht zaad kwaliteit (en pcos en immuunproblemen bij mij) dus blij met iui.
    Nu ik inmiddels in ronde 4 bezig ben ik mijn hoop alweer verdwenen en ben ik blij als ik binnenkort met ivf kan starten! nog 3 weekjes geduld en dan EIN-DE-LIJK mijn afspraak in dusseldorf na 4/5maanedn geduld! dus nee niets om je voor te schamen! hopelijk is ht bij de eerste iui raak meid! succes

Deel Deze Pagina