Dag dames, Is er iemand die ervaring heeft met vroeg licht bloedverlies (bruinrood) in de eerste cyclus na een mislukte ICSI/IVF poging? 5 mei ben ik ongi geworden na een mislukte ICSI poging, en mijn volgende menstruatie zou pas rond 2/3 juni moeten beginnen. Meestal begint het wel een dag of 2 eerder met wat licht bruinverlies. Nu had ik gisteren ineens bruin/roodachtig bloedverlies, maar wel maar heel licht. Ook buikkrampjes erbij als bij beginnende menstruatie. Nu lijkt het mij heel erg normaal dat je lichaam van slag is na een ICSI poging, maar volgens mij zou een cyclus dan eerder langer duren als korter... Of misschien dat de eisprong juist nu is, maar kan daar ook wat (oud) bloed bij vrijkomen? Ik heb het in ieder geval zelf nog niet eerder meegemaakt. Geen idee wat hier aan de hand is , misschien dat iemand ideetjes of ervaringen heeft?
Je cyclus kan in de war zijn na een IVF/ICSI-behandeling. Je hoort vaak dat de cyclus erna langer is. Maar als je hormonen in de war zijn, kan een korte cyclus ook. Tussentijds bloedverlies is vaak het gevolg van een onbalans. Succes!
@Jordan, jazeker, die was negatief.... Ik wacht het rustig af (kan ook niet anders), maar ergens blijf ik natuurlijk hopen op positief nieuws . Maar ik ben wel realistisch genoeg (al hoop ik het natuurlijk wel) om er niet vanuit te gaan dat het een innestelingsbloeding is, die kan is wel heeeeeeel erg klein.. Vind het een beetje gek allemaal. We zijn in 2010 met ICSI begonnen. Twee behandelingen gehad en zwanger na de tweede. Nu net een eerste ICSI voor een brusje achter de rug, negatief dus. Maar volgens mij heb ik bij alle behandelingen (incl 2 cryo's) en erna nooit last gehad van een cyclus die in de war is. Nu weet ik natuurlijk ook wel dat niet elke behandeling dezelfde is en je er iedere keer anders op kan reageren, maar toch... Dank jullie wel trouwens voor de reacties!
Wanneer heb je voor het laatste getest? Niet om je valse hoop te geven hoor want het is apart als het zo gaat maar uit eigen ervaring weet ik dat dingen heeeeel raar kunnen lopen Ik heb verder wel 2 x een licht ontregelde cyclus gehad maar ik werd dan later ongesteld. Succes met het afwachten. Hoop (snel) op leuk nieuws!
Ik heb op ongeveer 12 dpo getest en daarna nog een keer, waren beide negatief. Bloeding was ook echt wel heftig, dus ik denk ook niet dat ik toch zwanger ben geweest.
Wel spannend, hopelijk snel duidelijkheid in ieder geval. Misschien toch wat van slag dan door de hormonen?
ik denk het wel, het voelt echt wel een beetje als een aankomende ongi, maar ja, je hoopt toch soms tegen beter weten in .
Hier ook een cycles in de war na 2e icsi, had hier bij de eerste icsi in 2010 geen last van. De eerste cycles na de icsi was 21 dagen, normaal netjes 21 dagen. 2e cycles een cryo tp gehad in eigen cycles op dag 31, heel late eisprong, helaas werd ik 2 dagen na de tp ongesteld. Mijn hormonen zijn dus goed in de war helaas.
Hey Majorana, mijn cyclus na mijn eerste behandeling duurde 21 dagen. Echt heel gek kort! Maar daarna duurde het 33 dagen, waar ik daarna voor mijn 2e behandeling ben begonnen. Dus mijn lichaam is snel weer in balans. Mijn normale cyclus duurt 28 dagen.
He Mompelientje, Dat is ook wel kort dan inderdaad. Ik zit normaal ook op 28 dagen. Als nu door gaat breken zit ik op ongeveer 18/19 dagen... Zal toch wel de hormonen zijn dan.
Dank je, even pauze nu, maar gaat vast goed komen. Overigens houdt het zh het voorlopig op een ovulatiebloeding....