Haaii! Hebben jullie een zwangerschapsshoot gedaan? Zo ja...hoe hebben jullie een fotograaf gevonden? Het zijn er zoveel tegenwoordig dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Oh enne.....de mooiste foto even showen voor inspiratie natuurlijk Groetjes!
Ik ga de 5de een shoot laten maken Nu dus helaas nog geen voorbeelden ter inspiratie. Fotograaf is de moeder van 1 van m'n oud leerlingen. Het wordt iig geen standaard shoot! We maken ze op 3 locaties. In een weiland, een skatepark en studio.
Ja en nee. Geen standaard blote buiken shoot want mijn zwangere lichaam heeft iets weg van Shamu de orka vind ik zelf. Maar hebben wel een combi van loveshoot/ zwangerschapsshoot gedaan. Kon zowel op locatie als in studio. Wij hadden voor locatie gekozen Friesland ken ik helaas niks, sorry.
Ik heb het door mijn moeder laten doen. Het was in de zomer dus hebben het bij mijn ouders op de boerderij in het weiland gedaan. Mooie 'groene' achtergronden dus. Deze keer is het daar geen weer voor dus denk dat ik thuis wat foto's maak met neutrale achtergrond. Ik zou met uitzoeken kijken naar wat jou voorkeur heeft wat betreft soort foto's. Sommige fotografen doen puur natuur, andere met veel attributen erbij. Zoek iemand die op dat gebied bij je past.
Maandag mag ik bij Stuijvenberg Fotografie! Heb een combi pakket met newborn shoot erbij! Echt super mooie foto's maakt ze, moet je even op dr site of FB kijken!