Jaja, het einde van het jaar nadert in sneltreinvaart. Maak hier 2 lijstjes van tenminste 5 hoogte- én dieptepunten uit jouw 2007. Ben je bijvoorbeeld eindelijk zwanger geraakt, ben je een dierbare kwijtgeraakt, ben je eindelijk die overtollige kilo's kwijtgeraakt of is je relatie verbroken? Schrijf het op! Hoogtepunten * Geboorte van mijn zoontje * Hem steeds zien groeien en verfijnen * Alle banden afgesneden met foute "vrienden" * Afgevallen * Verbroken banden met familieleden eindelijk weer in ere hersteld (ook mede te danken aan de geboorte van Jesse-Dean) Dieptepunten * Ziekenhuisopname ivm HELLP-syndroom en extreme vroeggeboorte (31w3d) dmv keizersnede om diezelfde reden * Verbreken van relatie * Gestopt met werken en studeren (maar in 2008 weer beginnen gelukkig) * In een uitkering terechtgekomen, wat háát ik dat! * Alles alleen moeten doen zonder papa voor mijn zoontje
5 kan ik er niet bedenken. Hier mijn lijstje: Hoogtepunt: 1. Geboorte Esmée 2. Opnieuw zwanger 3. Het blijkt een tweeling te zijn! Dieptepunt: 1. Ruzie gehad met mijn leidinggevende Meer niet...
Leuk topic! hoogtepunten 2007 -Getrouwd -Eindelijk een fijn huis waar we in wonen -Te horen gekregen dat ik voor de 5e keer tante ga worden -1e verjaardag Lieve -Band met mijn vader is sterk verbeterd -Een hele goede vriendin gekregen dit jaar Diepte punten dit jaar -Met spoed moeten verhuizen -Door de spoedverhuizing financieel erg krap gezeten -Lieve die doorlopend ooronsteking had en steeds ziek was -Trouwdag die ondanks dat het een mooie dag was totaal anders was gelopen omdat ik niet lekker was die dag
Hoogtepunten: Daan zijn geboorte En nu opnieuw zwanger Dieptepinte Depressie van daan zijn bevalling curetage getob rondom daan zijn voeding
Hoogtepunten: * 1e verjaardag van Eliza * Opnieuw zwanger geworden * Mijn man een mooie baan gekregen * Dat ik gezond was/ben Dieptepunten: * Verkoop van mijn ouderlijk huis * Operatie aan de galblaas * Opname ziekenhuis ivm zwangerschap/te veel vruchtwater * Mijn huidige baan
Hoogtepunten: * getrouwd * geboorte van onze dochter Dieptepunten: * veel zwangerschapsklachten waardoor ik amper genoten heb van het zwanger zijn * het overlijden van mijn oma * het overlijden van mijn opa (1 week na mijn oma)
Hoogte punten: *Zwanger van Tijn *Getrouwd *Tijn geboren Dieptepunten: *lievelings opa overleden 3 weken voor de bruiloft *oom in coma 2 weken voor de bruiloft *oom overleden 4 weken na de bruiloft *Zus in Coma *zus 9 weken in ziekenhuis en nog steeds aan het revalideren *man werkeloos en geen recht op uitkering *rond moeten komen van 800 euro id maand Moet wel eerlijk zeggen dat de hoogte punten zo mooi waren dat het ondanks alles het mooiste jaar uit mijn leven is geweest. Tijn maakt met 1 lachje alles weer goed!
Hoogtepunten: -Geboorte van Kynan -Iedere dag genoten van Kynan -Getrouwd! - Ons eerste huis gekocht! Dieptepunten -Een hoop gedoe gehad met mijn ex-werkgever omdat hij niet wilde betalen (Dus das eigenlijk ook maar iets kleins in vergelijking tot wat sommigen hier hebben meegemaakt) Verder volgens mij niets...
Hier zijn dan mijn lijstjes. Hoogtepunten 1) een nieuw huis gekocht in een geweldig leuk dorpje 2) gestopt met de pil en 3 weken later al zwanger 3) het gelukzalige gevoel van gelukkig zijn Dieptepunten 1) opgelicht zijn door de aannemer, waardoor we met een halve keuken zitten.(aan dat probleem wordt wel reeds gewerkt) zo dat was het voor mij....
hoogtepunten: zwanger eindelijk na 3 jaar blij dat we onze dochter wel zien opgroeien diepte punten: veel zh opnames te vroeg bevallen zoontje overleden meer kan ik er even niet verzinnen
hoogte punt. -net voor 2007 de man van mijn dromen ontmoet. -na 3 dagen samenwonen. -afgevallen -mijn eigen bedrijf verhuisd naar een veeeel betere plek. -eindelijk officieel gescheiden van ex. -mijn vriend ook voor zichzelf begonnen dieptepunt. -overlijden schoonvader -mijn nieuwe auto in de prak(iemand anders zijn schuld) -mijn ouders gaan scheiden. -mijn vriend heeft rechtzaak door ex-werkgever. -en advocaten toestandje met ex-vriendin.
hoogtepunten: geboorte van mijn zoontje tante geworden van een tweeling leuke baan bij een babyzaak dieptepunten: oorontsteking van mijn zoontje dat ie na bijna een jaar nog niet doorslaapt snachts de schommelingen van de suikerziekte van mijn dochter
hootepunten; zwanger geworden goed levenslesje geleerd mijn lieve man die veel meer voor me is dan ik ooit van te voren wist ! dieptepunten te veel echt waar... depressie 4 mnd thuis gezeten moeder met zware depressie en opname rommelige zwangerschap en geen roze wolk tja ik wil er niet meer aan denken laat het maar snel voorbij zijn 2e kerstdag hadden we nog een sterfgeval dus op naar volgend jaar al hebben we wel gelijk op 2 januari een begrafenis
hoogtepunten: dat ik gestopt ben met de pil dieptepunten : veel te veel om op te noemen maar het ergste is dat ik dierbare mensen ben verloren
hoogtepunten * super vakantie 2008 * trotse eigenaar van een nieuwe auto * band met lief alleen maar sterker geworden, doordat we in MMM zitten * beste vriendin is alleen nog maar betere vriendin geworden * goede banen allebei met flinke promoties dieptepunten: in de mmm gekomen, en veel hoogte maar vooral dieptepunten in behandelingen: overal immuum voor zijn, of het lijkt aangeslagen maar dan toch niet, maar mijn doel is dat hier een einde aankomt in 2008!
hoogtepunten: * Mijn beste vriendin bevallen van een super mooi meisje. * Zelf zwanger * Tante geworden Dieptepunten: * Miskraam begin januari * paar maanden daar nog echt slecht geweest lichamelijk (en geestelijk natuurlijk ook) * moeilijke vriendschap met mijn vriendin omdat we eerst samen zwanger waren,en het bij mij mis ging.(gelukkig alles weer helemaal super!) dit was het zo wel.Voor de rest loopt alles hier wel goed,op die paar dingen na
hoogtepunten. een positieve test op 13 januari bevallen van een gezonde en prachtige dochter op 12 september me oude figuur en gewicht weer terug weer een gezond en gelukkig jaar gehad dieptepunten: zware zwangerschap gehad trouwdatum moeten uitstellen ontslag gehad omdat ik zwanger was al met al heb ik niks te klagen en heb een goed jaar gehad in tegenstelling met het jaar ervoor. 2006 was voor mijn een jaar met veel ellende waaronder een curetage met 11 wk zwangerschap en ben blij dat 2007 fantastisch is verlopen. iedereen een gelukkig,gezond en liefdevol 2008, en gewenst. en voor ieder met een kinderwens een vruchtbaar 2008 en voor de zwangere een voorspoedige zwangerschap gewenst
Hoogtepunten: - Geboorte van ons meisje - Nieuwe baan, die erg goed bevalt Dieptepunten: - Ruzie met een 'vriendin'. Alweer 5 maanden en het komt niet meer goed. - Afscheid van mijn oude werkgever, of beter gezegd het onbreken ervan. Na 6 jaar niet eens een afscheidsborrel.
Hoogtepunten: - zeer gelukkig in relatie - zwanger zijn Dieptepunten: - Na supergoede 11w echo toch mis geen hartactie meer met 15.5 wk en dan heel lang niets en dan nog - nieuwe baan blijkt toch niet droombaan!