iK schaam me zo!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavyas, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    het feit dat je je rot voelt, geeft in ieder geval aan dat je je superverantwoordelijk voelt en heel veel van je kindje houdt! Dan denk ik dus dat je een hele goede mama bent!

2. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    nou wat een rare dame
    maar kan me voor stellen dat de reactie van die vrouw je pittig dwars zit

ik heb een oppas mannetje van 3
    ikliep door de winkel en hij vroeg of hij er uit mocht want ja als er kinderglijbaan in de winkel staat waarom
    en ik kon hem in het oog houden
    nou hij was binnen een sec weg
    ik heb dus lopen roepen en zoeken hij zei niks
    het janken stond me na
    nog geen vrouw die me wilde helpen zoeken of hem had gezien
    zelfs de verkoopster bleef staan waar ze stond echt dan krijg je het benauwd hoor
    maar ineens zei hij kiekeboe
    stond in een pashokje achter de gordijn
    wat was ik blij dat ik hem weer terug had zeg

gr maria

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Het is mij pas geleden ook overkomen.
    Ik was met mijn man en dochter in de V&D en mijn man zou opletten dat ze niet weg zou lopen, ik was ergens mee bezig...op een gegeven moment komt mijn man me vertellen dat hij Amanthis kwijt is, hij had zich even omgedraaid en weg was ze, nou wij de hele V&D rond en roepen, winkelpersoneel gevraagd en die konden haar zien op tvschermpjes achter de toonbank, ze was naar de boekjes toegelopen.
    Nou ik dacht dat ik niet meer had, ik zag mezelf al bij de politie zitten en al uit angst dat we haar niet meer konden vinden....het gekke is dat dit hele gebeuren maar 5 minuten duurde :rolleyes: :rolleyes:

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Lief!

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ja dames het kan echt in een paar seconden gebeuren. Geloof me dat ik nu alerter ben dan voorheen.

6. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Trek je er niets van aan joh, mensen weten toch dat kinderen ontoerekeningsvatbaar zijn, waarom moet ze dan zo geprikkeld reageren? Ach ze hebben vast hun redenen ;)

Je hoeft je niet voorschut te voelen, kinderen zijn nou eenmaal zo. Ze mogen toch ook lekker in alle vrijheid en blijheid rennen!

Deel Deze Pagina