Morgen weer gaan sporten/bewegen?

Discussie in 'De lounge' gestart door boannan, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik ben aan het weightwatchen vanaf begin januari en dat gaat heel goed. Ik begon met een BMI van bijna 32 en inmiddels ben ik bijna 14 kg lichter en heb ik een BMI van net onder de 27. Ik houd me heel strikt aan het ww programma en beweeg er elke dag minimaal een uur bij in de vorm van stevig wandelen of fietsen.

Zondag werd ik ziek. Ik kan dan ineens heel erg verkouden worden en 1 of 2 dagen flinke koorts. Maandagavond en dinsdagochtend was het op z'n piek en dinsdagavond was ik alweer bijna koortsvrij. Ik ben vandaag wel nog erg verkouden maar voel me verder wel weer ok.

Zou ik dan morgen alweer kunnen gaan wandelen? Ik wandel dan in een tempo van 6 km per uur en dan vaak 75-90 min. Wat vinden jullie? Ik twijfel.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Als jij je beter voelt zou ik zeggen gewoon gaan!

3. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon proberen, als het niet gaat, maak je er een kort rondje van.

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Zelf zou ik het beoordelen op of ik er weer goed genoeg aan zou zijn om te gaan werken das voor mij ook een maatstaf om weer intensief te gaan sporten

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

jawel, als de koorts weg is wel. hou wel in de gaten dat je jezelf goed kleed en niet te koud! Je kunt uit gaan van een nek-check,... als je "ziekte" zich boven de nek bevind, zoals een verkoudheid, oorpijn, keelpijn dan kun je daar gewoon me sporten. Zitten de klachten onder de nek.. borst/long gebied.. benauwd etc.. hou dan even een paar dagen langer rust.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ja hoor! Gewoon weer opbouwen!

7. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Lekker naar buiten gaan morgen. Je kunt altijd je rondje nog korter maken. :D

8. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik zit in de ww dus voor mij geen werk :D

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ja hoor je kunt gewoon weer lekker gaan wandelen, hou er wel rekening mee dat je ziek bent geweest en je lichaam herstellende is en dat hierdoor je conditie minder is.
    Goed drinken en je goed aankleden, het word wel mooi weer zag ik net ca 18 graden, dus heerlijk weer om te wandelen.

10. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Lol ik bedoelde het eigenlijk als graadmeter :) hihihi dus als je je daar goed genoeg voor zou voelen. Er zijn natuurlijk ook een deel WW'ers en thuisblijf moeders hier ;)

Deel Deze Pagina