Ik ben aan het weightwatchen vanaf begin januari en dat gaat heel goed. Ik begon met een BMI van bijna 32 en inmiddels ben ik bijna 14 kg lichter en heb ik een BMI van net onder de 27. Ik houd me heel strikt aan het ww programma en beweeg er elke dag minimaal een uur bij in de vorm van stevig wandelen of fietsen. Zondag werd ik ziek. Ik kan dan ineens heel erg verkouden worden en 1 of 2 dagen flinke koorts. Maandagavond en dinsdagochtend was het op z'n piek en dinsdagavond was ik alweer bijna koortsvrij. Ik ben vandaag wel nog erg verkouden maar voel me verder wel weer ok. Zou ik dan morgen alweer kunnen gaan wandelen? Ik wandel dan in een tempo van 6 km per uur en dan vaak 75-90 min. Wat vinden jullie? Ik twijfel.
Zelf zou ik het beoordelen op of ik er weer goed genoeg aan zou zijn om te gaan werken das voor mij ook een maatstaf om weer intensief te gaan sporten
jawel, als de koorts weg is wel. hou wel in de gaten dat je jezelf goed kleed en niet te koud! Je kunt uit gaan van een nek-check,... als je "ziekte" zich boven de nek bevind, zoals een verkoudheid, oorpijn, keelpijn dan kun je daar gewoon me sporten. Zitten de klachten onder de nek.. borst/long gebied.. benauwd etc.. hou dan even een paar dagen langer rust.
Ja hoor je kunt gewoon weer lekker gaan wandelen, hou er wel rekening mee dat je ziek bent geweest en je lichaam herstellende is en dat hierdoor je conditie minder is. Goed drinken en je goed aankleden, het word wel mooi weer zag ik net ca 18 graden, dus heerlijk weer om te wandelen.
Lol ik bedoelde het eigenlijk als graadmeter hihihi dus als je je daar goed genoeg voor zou voelen. Er zijn natuurlijk ook een deel WW'ers en thuisblijf moeders hier