Sinds kort heb ik er een heleboel keukenkasten bij, inclusief 2 korflades. Waar ik eerst te weinig ruimte had, heb ik nu nog lege plekken. Maar ik vind het erg lastig in te delen en ben nog niet tevreden met Hoe het nu is. Dus mijn vraag, hoe is jullie indeling en dan met name wat zit er bij jullie in de korflades?
Als je korfladen googled, zijn het gewoon de laden onder bv een fornuis, soms ook wel eens in mandjes vorm. Ik bewaar er pannen, snijplanken, schorten, ovenwanten e.d. Ik heb ze alleen onder het fornuis.
Haha dacht ik ook gelijk ken het woord niet. We hebben die lades dan ook niet (misschien ligt het daaraan ) Maar ik zou er mijn houdbare producten in bewaren en snoep/koekjes.
Gewoon een la Hebben wij er 12 van, waarvan 2 met inschuifladen voor bestek. Bij ons zit er in: 2x pannen 4x levensmiddelen 2x bakspullen 1x keukendoeken 1x schalen en maatbeker etc 1x broodtrommels en bewaarbakjes 1x groot bestek en keukengerei
Eigenlijk van alles. Hier een lade met koek/snoep/chips, een lade met ontbijtproducten, een lade met de handdoeken/theedoeken/poetsdoeken/ spuugdoeken, 2 lades met pannen, meerdere lades met houdbare producten/voorraad, lade met groter bestek zoals soeplepel etc. Noemen het hier overigens ook geen korflade.
Ik dacht al even huh. Maar inderdaad: een lade. Ik heb er pannen in staan, hebben dr twee en beide staan vol. Anders zou ik dr waarschijnlijk levensmiddelen inzettem
Ik heb twee van deze lades. In een zitten alle plastic bakjes en ovenschalen. In de andere zitten de vuilniszakken, boterhamzakjes, ovenpapier en in een afgescheiden vak de soeplepel, staafmixer, trechter, maatschepjes, ijsschep en pureestamper.
Ik heb alleen maar lades onder het aanrecht. 2 grote, daar zitten pannen in en wat ovenschalen. Dan nog een paar smallere lades. Één daarvan zitten alle smaakmakers in zoals kruiden, specerijen, citroensap, worcestershiresaus, tabasco en dat soort dingen. De lade daaronder flesjes met bv (balsamico)azijn, olijfolie, sojasaus, ketjap, chilisaus, vissaus, oestersaus, hoisinsaus, etc. En dan nog pakken pasta of rijst die zijn aangebroken. Dan nog een la met thee en koffietoebehoren, zoals zoetjes, honing, cacaopoeder en als we chocolade in huis hebben gaat het daarbij. Nog een la wat een beetje de rommella is. Zit koek in voor de kinderen, het alu folie en plasticfolie en rietjes. Dus het meeste is een beetje op thema gesorteerd.
Wij noemen het ook: La of keukenla... Wij hebben vier hele grote en twee kleinere. In 1 zitten de pannen, in nr 2 ontbijtspul: brood, crackers, rijstwafels, cornflakes etc Nr 3 voorraad en kruiden. In nr 4 rotzooi en textiel (keukendoeken, pannenlappen, vaatdoeken etc) en mijn staafmixer.
Ik heb ook alleen maar lades onder mijn aanrecht. 4 grote: in 1 staan de pannen, in een ander de bakvormen en beslagkommen, ander plastic opbergbakjes en de laatste staan de borden in. Heb ook nog 3 kleine lades: 1 voor bestek, ander voor keukenprul en de laatste voor de kruiden
Keukenla(de) is dat hier. Bij mij zit er in 1 dingen voor broodmaaltijd en sausjes. In de andere macaroni en rijst etc, open verpakkingen
Ik heb 4 lades: 2 onder mijn fornuis die ik gebruik voor alle pannen, ovenschalen, vergiet, die dingen. Van de andere twee gebruik ik er 1 voor wat voorraden (alleen zakjes en kleine dingen, heb voor de grotere dingen als pakken met mixen, potten, blikjes, etc, een uitschuif-apothekerskast) en de andere voor de theedoeken, keukenhanddoeken, vaatdoekjes, etc.
Waarom heet dat een korfla dan? Hier heet dat gewoon la. Maar goed ik heb er 5 van. Aan 1 kant 3 boven elkaar. In de bovenste zit bestek (die is ook lager) daaronder staat ons dienblad met broodbelegd zoals stroop, pindakaas en crackers en brood. Daarnaast thee, koffie en crackers en koekjes. In de onderste la zitten mijn bakspullen. Aan de andere kant 2 boven elkaar. Daarin zit in de bovenste: kruidenpotjes, pannenonderzetters, grote theedoos, ovenwanten, staafmixer, citruspers. In de onderste zitten alle lunchtrommels en bekers en al mijn bento spulletjes. Dat is dus een volle la
Wij noemen het ook gewoon een la. We hebben alleen maar lades in de keuken, 13 in totaal en dan nog een grote onder de gootsteen: alle keukenzooi zit er dus in.