Ik schiet snel vol.. Snap d'r niks van..

Discussion in 'De lounge' started by Bubblez, Sep 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vraag me af of hier meer vrouwen zijn die dit hebben. Soms voel ik me een emotioneelwrak namelijk:p als ik iets heel erg leuks naar mijn mening zie en ik glimlach dan schiet ik gewoon vol!! Of een film maar mensen elkaar knuffelen en liefhebben. Of als er iets zieligs gebeurd.. Oh god zoveel.. Af en toe word ik d'r gek van!! En m'n vriend maar denken zielig meisje, vaak ben ik niet verdrietig maar toch..
    Soms kan ik ook van pure liefde al janken als ik dat zie, of als ik naar m'n vriend kijk en echt overvallen wordt door mijn gevoel voor hem..

En nee ben niet zwanger:p

Wie herkend dit? Kun je d'r wat aan doen of gewoon zo laten en lekker huilen? :D

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik heb het ook, krijg heel snel een flinke brok in me keel en als ik het niet probeer on te slikken, kan ik flink janken, vaak om niks.
    Ik zit in de mmm dus geef de hormonen de schuld :)

3. life

life Niet meer actief

Haha dat herken ik wel, laat me alleen nooit erin gaan.
    Soms zelfs van het lachen ookal moet ik niet hard lachen maar dan krijg ik ook tranen in me ogen.
    Zo vervelend eigenlijk. Je make up word erdoor verpest haha

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    ik heb het ook hoor, is niets raars aan. Van het weekend nog, filmpje op youtube van een meisje dat geweldig danst (3 jaar oud) en ik zat met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Heb zelfs al een keer met tranen in mijn ogen naar According to Jim zitten kijken, dus nee gewoon lekker laten gaan.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja ik vind dat zo mal:p net gewoon bij een topic hier van een vrouw die al een tijd niet is geweest, dan lees ik dat en schiet ik vol:p zo bizar:p

6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha ik wou al vragen, ben je zwanger?? Maar nee dus :p

Ik kon dat ook heel snel, maar toen ik zwanger was nog veel meer, om de stomste dingen.. (denk aan een rolgordijn in de babykamer die mijn vriend wilde ophangen, waarvoor er een groot gat in de muur kwam, nou ik hield het niet droog hoor hahaha)

Nee zou niet weten hoe het bij jou komt :p Misschien iets waar je mee zit of zo??

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier ook zo'n emo muts hoor. sinds de kinderen is het eigenlijk alleen nog maar erger geworden .haha

Enne Frummeltje: according to jim, tijdens dat filmpje op zijn 50 jarige verjaardag soms?? check ik had ook tranen in mijn ogen.

8. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hahaha heel herkenbaar, ik ben al jaren een rasechte jankerd :p

9. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook een ras echte jankkop, laatst tijdens de tekenfilm!! bolt zat ik te janken toen het meisje en de hond werden herenigt.
    echt heel erg en mijn man maar lachen, die noemt me dan schattig:x

10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh verschrikkelijk! Ik kan ook echt overal om janken. Soms vind ik het echt heerlijk en merk ook dat als ik een tijdje niet gehuild heb dat het er echt "uit moet". Mijn vriend weet het ook precies, soms begin ik ergens om te huilen en dan zegt hij al, oh moet het er weer even uit? En dan kan ik lekker tegen hem aan uithuilen.
    Heerlijk hoor soms!

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik had laatst de lion king 1 en 2 zogenaamd voor mij zoontje gedownload (stiekem vind ik het de mooiste tekenfilms die er bestaan). Vervolgens gingen we ze kijken, mijn zoontje vond er nog vrij weinig aan en ik zat met natte ogen te kijken. Ik heb die film miljoenen keren gezien maar op de een of ander manier ontroerd het me nog steeds!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Schattig idd.. Wat een akelig woord:p

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Hier ook zo'n geval... ;) kan ook zo om niks janken. Vind t verschrikkeljjk

14. dekilene

dekilene Niet meer actief

Hier ook zo'n jankerd

15. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    O, vreselijk vind ik het. Bij mij is het gekomen sinds ik kinderen heb.
    Ik zat zojuist nog te huilen bij Toy Story (nou vraag ik je...).
    Ik heb het inderdaad ook geregeld als ik alleen maar naar mijn kleine mannen kijk, dan huil ik van geluk.
    Of bij de intocht van Sinterklaas. Dat is volgens mij een mengeling van heimwee naar mijn jeugd, missen van mijn overleden vader (Sinterklaas was echt 'ons' familiefeest) en plezier omdat ik er nu met de kids van kan genieten, heel raar voelt dat.
    Vanmiddag neemt de lievelingsjuf van mijn oudste afscheid op de psz. Ik hoop toch dat ik het droog houd daar, hahaha.

16. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Hier nog 1!
    Mooie liedjes of een ontroerende film en daar komen de waterlanders.
    Gister een stukje gezien op tv van een vrouw die al huilend vertelde dat ze al 7 jaar bij de voedselbank liep en dat ze zich schaamde om haar hand op te houden en te bedelen. Ik had de tranen in mijn ogen staan:)

17. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ook ik beken :p Sommige dingen raken me echt; stukjes op tv, muziek, iets wat ik lees.... De laatste dagen was het weer erger en dan moet het er gewoon inderdaad een keertje uit en dat lucht dan lekker op.

Ik kan alleen niet de hormonen de schuld geven haha. Heb geen kinderen en ben niet zwanger. (Hoewel ik mn ex wel liet schrikken met dat emotionele gedoe, de plotselinge pindkaasverslaving en het feit dat ik mezelf de afgelopen tijd al 3x buitengesloten heb :()

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    ik heb het ook. alleen op sommige momenten wil ik het echt niet. ik kan ook zo genieten van kerst en sinterklaas met mijn klas. dan zit ik er echt niet op te wachten hoor.

laatst was er een moeder die mij vanuit haar tenen bedankte voor de goede zorgen afgelopen drie jaar voor haar dochter. en hup moeder en ik allebei huilen. pfff.

19. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik ben er ook zo een :p kan ook wel om alles janken vooral een mooie film en nu helemaal hahah zie me banner!!! laatst de notebook gezien zo een mooie film was gelukkig homealone alleen maar zitten janken de hele dag

20. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,577
    113
    Hier ook zo'n jankerd hoor.
    Toen ik nog alleen was zette ik wel eens bewust een film op waarvan ik wist dat ik moest huilen. Luchtte lekker op.
    Nu de kinderen er zijn is alleen maar erger geworden.

Share This Page