Ik schiet snel vol.. Snap d'r niks van..

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Herkenbaar!
    Jank ook om alles, of iets nou leuk is of niet, janken zal ik en ik stop pas wanneer ik mijn snotneus irritant begint te vinden omdat ik geen lucht meer krijg :D

2. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie ook weleens moeilijk je tranen bedwingen in het openbaar? En hoe ga je daar dan mee om? Ik heb het een keer gehad dat ik in de metro stond en de tranen liepen telkens over mn wangen, hoe hard ik er ook tegen vocht.... Was er zo'n oud mannetje die kwam vragen of het wel ging, en telkens maar bemoedigend lachen en toen ik de metro uitstapte wreef hij even over mn arm en zei dat het allemaal wel goed zou komen. Heel lief natuurlijk en vond het ook niet erg dat hij dat zei, maar voel me wel opgelaten als ik mn tranen echt niet tegen kan houden.

3. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    ook ik kan om alles janken... ook bij de tv.... Twee weken terug een film gekeken (Marley & ME) die ik al eerder had gezien en dus WEET hoe hij afloopt... Vanaf het zielige moment heeft mijn man niet meer naar tv gekeken maar naar mij... bij mij kwamen de waterlanders alweer.... hij zei niks, alleen aan het einde noemt hij mij dan schattig en krijg een knuffel....

Tijdens het schrijven van dit huil ik alweer, wat ik vanaf gisteravond 9 uur aan een stuk door doe.... dit heeft dan wel weer een andere oorzaak.... Het verliezen van mijn kat gister... voelt toch alsof er een geiznslid van je afgenomen wordt....

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    in het openbaar kan ik me ook niet inhouden hoor.... als de tranen willen komen, komen ze ook!

5. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Yep, :D

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb dit normaal niet snel maar vanaf dat ik zwanger en bevallen was is het echt heel erg geworden.
    Ik moest mn tranen wegslikken bij de zeeleeuwenshow van ouwehands dierenpark;)

7. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    heb het trouwens ook met sommige topics hier, :)

Iemands hondje is overleden of een mooi verhaal dat hier verteld wordt, en de tranen komen hoor. En geen tegenhouden aan. Of als er iemand bijvoorbeeld verrast wordt, sta ik met tranen, lol...

En ik heb een zwak voor huilende mannen, kan er niets aan doen, dan doe ik spontaan mee. Mijn eigen man huilt bijna nooit gelukkig, maar een andere dierbare vriend van het mannelijke geslacht, wel. En dan ook echt meteen ga ik er achteraan hoor.

Cry baby's we are, hihi... ;)

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik lees alleen maar dat het erger wordt als je kinderen hebt.. Dat belooft nog wat, misschien kan ik m'n traanbuisjes dicht maken ofzo:p

Nu ook weer een mooi nummer, dan duiken m'n gedachtes naar van alles en nog wat en ja hoor daar ga ik.. Tegenover mij zit een oudere vrouw die zich volgens mij in moet houden om mijn knie een aan te geven:D Het gaat wel hoor mevrouw, niks ernstigs:D

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik wil je toch nog even extra sterkte wensen. Het is niet niks. Dikke knuffel.

En in het openbaar wil ik het het liefste niet, maar hoe meer ik er tegen vecht hoe erger het vaak worden en dan zit ik uiteindelijk snikkend op de stoel:p

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Als echte 'bikkel' vroeger, lachte ik mijn moeder en zusje regelmatig uit om al dat gesnotter bij films, liedjes en kaarten. Nu ben ik vaak de eerste waarbij te tranen rollen ;). Als er iemand trouwt, toen mijn zoon voor het eerst zonder zijwieltjes fietste. Bij een lieve verjaardagskaart, of bij de Lion King..

Ik heb het pas sinds ik moeder ben, dus geef ik de kindjes de schuld ;).

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ow ja hier nog zo een.. En vind het soms ook vreselijk.. Mijn vriend moet altijd lachen :p Bij een bruiloft hou ik het standaard niet droog.. En idd als ik iets liefs zie begin ik ook al te snotteren.. Als ik alleen ben vind ik het wel lekker maar als er iemand bij is vind ik het vreselijk haha

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ga nu ff heerlijk snotteren bij love is in the air :p:D

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb dat ook... om de kleinste dingen schiet ik vol.
    Wil ik mijn man iets vertellen over ons dochtertje wat ze die dag voor leuks deed en dan heb ik ineens de tranen in mijn ogen.
    Lees ik iets moois of zie ik iets moois of juist verdrietig op tv dan ook janken... ;)
    Wij vrouwen zijn gewoon erg gevoelig op bepaalde momenten:p

14. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Heb ik precies hetzelfde

15. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    ik ben een erg gevoelig type, mijn zusje heeft het niet die is ook veel harder

16. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Ik heb dit ook, vooral op tv, ik huil al bij extreme home makeover als ze weer thuiskomen... Tja, hormonen?

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee herken het niet :p Begin alleen te janken als ik boos ben! ook al ben ik maar een beetje boos..

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Herkenbaar! Ben echt een emotionele muts, huil om de kleinste dingen.

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zeeeer herkenbaar. Ik kan al huilen om een mooie reclame 😉 Bij mij komt het helaas door alle hormonen..zie onderschrift.

20. DenDQT

DenDQT Actief lid

29 jul 2013
    129
    0
    0
    En ik maar denken dat ik de enige was .. wat fijn te lezen dat ik niet de enige "jankerd" ben :)

Deel Deze Pagina