Ik heb volgende week een feestje, maar ik zou de hapjes wel een avond van te voren willen maken, ik serveer het rond 16.00 uur kan dit bijvoorbeeld bij gevulde eieren en monchou met ham? en wraps met roomkaas ijsbergsla en kip? kun je bijvoorbeeld een cake of kwarktaart ook een avond van tevoren maken? alvast bedankt voor jullie hulp. ik vind het echt lastig met een dreumes om me heen nog even gauw eten klaar te maken.
hapjes durf ik niet te zeggen. doe ik altijd sochetnds. de cake en kwarktaart kan wel. alleen wil je de kwarktarat decoreren zou ik dit tot het laatst bewaren. anders gaat het vaak doorlopen ( zoals aardbei of slagroom)
gevulde eieren kan. dat blijft gewoon goed kwarktaart kan ook wraps zou ik niet doen.. als je al die andere hapjes wel een avond van tevoren maakt dan hoef je de volgende dag alleen de wraps te maken.
Hoi,Ik werk in de catering en we maken altijd hapjes een dag van te voren.Mensen vinden het heerlijk en krijg altijd complimenten na een feestje! klutsei gevuld met zalm(rolletje maken en strak in folie rollen) wraps gevuld met roomkaas met kip/zalm of rosbief.. stokje met minitomaat/basilicum en bolletje mozarrella gehaktballetjes met miniuitje uit t zuur. Je kan ook brie met nootje erop in stukjes klaarzetten en een dag later op toast doen. Wat ook erg lekker is:brie met basilicum/honing en tomaat even op stokbroodje in de oven en klaar. Hopelijk heb je hier iets aan..