Dank jullie dames MvM is gister hier geweest en vk heeft me 10 dagen terug gezet dus nu 4 weken en 6 dagen en m'n MvM test is prachtig voor dit termijn
Hallo dames, ten eerste van harte gefelciiteeerd met dit geweldige nieuws. Ik zal even vertellen hoe het bij ons is gegaan! In Mei van die jaar ondekt dat we zwanger waren. Helemaal happy, alleen de vreugde was snel weg! In juni kregen wij de eerste miskraam! Helemaal verdrietig maar vol goede moed verder nu 2 maanden na de miskraam zijn we volgens mij opnieuw zwanger. Heb weer jeuk aan de tepels, en ben een beetje lusteloos..!! Maar nu is het kruisje heel licht te zien.! Ben natuurlijk ook een dagje voor NOD aan het testen geslagen maar toch. Maar weet niet zo goed hoe ik een foto moet uploaden want ben er nog niet zo bekend mee... Lieve groetjes voor iedereen!
Maar kan het ook zijn dat als de test nog zo licht is dat die straal na een paar uurtjes verdwenen is..? Want dat is bij de test van gister gebeurd.. maar ja op papier staat. Maakt niet uit of de streep lichter of donkerder is als de controlestreep, dat betekent zwanger.. morgen moet ik volgens de papieren oongestld worden, dus morgen nog maar een testje wagen.! Als hey goed is is mijn foto van de test te zien op mijn profiel bij 2e wondertje.. wie zou mij ff uit de droom willen helpen? Alvast bedankt...
Wendy: als eerste heb ik letterlijk de pest aan + testen ( kijk m'n album allemaal duidelijk maar toch maar hcg van 0,8 dus niet zwanger toen) Ik zou je aanraden of kv 2 v5 te doen of een digitale clearbleu met indicator