Samantha en micheal

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mamavaneen2e, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Wie kijkt ook? Heerlijk dom tv kijken

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

me 2 hoor!
    Love it!

Verbaas me echt over waar ze nu weer zitten met t hele gezelschap. Zal t programma wel betalen? !
    En die tieten... Erg jammer vind het er niet uit zien. Gewoon te groot.
    Vind die Patrick wel leuk!

3. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Idd zat meer daar te kijken dan naar haar gezicht;)

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb het wel 5 min volgehouden...
    Over volhouden gesproken jeetje wat een stel is het toch. Af en toe denk ik wel eens hoe krijgen ze het toch voor elkaar een happy fam. Te blijven.

5. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Geloof me die mensen doen zichzelf heel dom voor terwijl ze in het echt brains hebben. Zo ook met jokertje studeert aan de haagse hoge school en een kei slimme jongen maar t enige wat je hoort is "uhhhhh" doet zichzelf heel dom voor. Het is wel jammer want in principe kunnen ze ook normaal tv maken ipv die oerdomme opmerkingen. Op zn haags gezegd: ik mot die onzin op tv niet! :D

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zag te laat dat het weer begonnen was. Ik hou er wel van, beetje domme tv, haha. Ik vind Samantha er niet uitzien! Wat doe je jezelf toch aan met die opgespoten lippen en borsten, vreselijk!

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik vind het vre-se-lijk en kijk het dus ook niet.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Inderdaad! Net als Britt ( die van Ymke) die haar Havo diploma heeft waar je neem ik aan goed NL/Engels/Wiskunde/aardrijkskunde etc voor moet kunnen en dan zeggen dat Afrika in Europa ligt en 1+2+8 ofzo ;)
    Kan daar zo slecht tegen dat men zichzelf dommer voordoet dat dat ze zijn, maar wel hun havo halen en hun rijexamen (ook theorie) en op tv net doen alsof ze verstandelijk beperkt zijn ;)

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja beetje te allemaal.

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Oh dat ze niet dom zijn das wel zeker. Maar toch is et een maf stel 😁

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Zo verdienen ze wel bakken met geld en dat is dan toch wel slim. Lekker veel geld verdienen door mensen te vermaken met maf - en dommigheid. Zij kunnen wel kosteloos genieten van een ultra luxe vakantie in Thailand met alles erop en d'r aan en jij niet ;)

Deel Deze Pagina