Ik ben zelf 2 weken te laat geboren nou ja 10 dagen, ik was op 1 april uitgerekend en ben op 11 april geboren, op de 15e dag overtijd zouden ze het gaan halen...
Valentino is 2weken na de uitgerekende datum gehaald dmv inleiden ik was 27dec uitgerekend en hij is 10jan geboren.
Vishesh is 3 weken te vroeg geboren, hij is op 17 november geboren en ik was op 5 december uitgerekend
heb een week te vroeg aaangeduid maar Elyesa was maar 4 dagen vroeger geboren. bij ons zeggen ze dat jongens meestal te laat geboren worden en meisjes te vroeg.
Amanthis is 8 dagen voor de uitgerekende datum geboren, dus ik was 38 weken en 6 dagen....maar eigenlijk is dat gewoon optijd want veel baby's worden tussen de 37 en 42 weken geboren, je kan pas echt van te vroeg spreken als je baby voor de 37 weken geboren wordt en te laat na de 42 weken.
De oudste was 10 dagen te laat! VRESELIJK! De 2e en 3e waren 2 dagen te vroeg, dat was beterrrr... Deze is nog even afwachten
Mijn antwoord staat er ook niet bij. Was 30 juni uitgerekend en 29 mei bevallen. Dus 4 1/2 week te vroeg.