zo even van me afschrijven ik schrok me een ongeluk ! men zoon heeft weer ogen op zen kont staan as usual .... hij is aan het lopen ipv stappen , valt tegen de tv , tv tuimelt , ik nog net reflex been eronder , bam ! op de grond ........ tv niet kapot , zoon niet kapot , mijn voet niet kapot goed einde dus gelukkig nu hebben we een vrij lage tv kast , dus ik ga die maar naar de garage verbannen en de tv op een hogere kast zetten , sta nog te shake , voor het zelfde geld was het tv op hoofd van zoon
Whaaaaa, wat een nachtmerrie! Ik zou me ook rot zijn geschrokken. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Alle drie stuk of 1 van de drie stuk was dikke ellende geweest
dank je wel nu begin ik wat pijn in men knie en voet te krijgen , word ook wat blauw ach ja gaat wel over , zoon is er zonder schram vanaf gekomen en dat is het voormnaamste
Pffff wat een engeltje heb je op je schouder De tv stuk is geen ramp, Maar tv op je zoontje.. Oei oei oei... Hopelijk blijft het bij wat blauw en krijg je niet teveel last van je voet of knie
ja dat hebben we en we hebben ook een bevestigingsding ervoor maar die heeft men man gebruikt voor boven
oei! dat is schrikken zeg, maar kan gebeuren, wel snelle reactie van jezelf zeg! En ophangen? Dat hebben wij gedaan.... vond staan zo gevaarlijk die flatscreens......en dan vooral omdat ikzelf in het gips heb gezeten met mijn 10 jaar omdat er een tv op mijn voet viel......ja toen hadden ze nog geen flatscreens dus zo een grote buis....auw!