ik ben op zoek naar onzichtbare pennen met een lampje erachter voor mijn jongens. Online makkelijk te vinden, maar voor zo’n klein iets btaal best veel verzendkosten, dus ik zoek een echte winkel. Volgens de websites van intertoys en hema zijn ze niet op voorraad bij mij in de buurt. Wie heeft er eentje elders gekocht?! Dank!
Aliexpress? https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20180403032938&SearchText=pen+with+invisible+ink
Mijn dochter heeft er eentje van de Action, zat in een setje met een notitieboekje erbij. Wel al een tijdje geleden gekocht, dus ik weet niet zeker of ze dat nu nog hebben.
Ontzichbare pennen zie je toch niet? Aliexpress, Bol.com Misschien in de grote speelgoedwinkels zoals in Rotterdam. Toys xl. Succes met zoeken.
Waar hadden ze dat liggen bij de action? Kantoorartikelen? Of hobby? Of bij de knutselspullen van de kinderen? Het is altijd zo vreselijk zoeken, haha! Maar ik moet er straks naartoe dus ik zal kijken!
Hier lagen ze zonder boekje bij de kantoorartikelen, en met boekje bij de kinderknutsel-spullen. Die met boekje waren van Frozen en Vaiana geloof ik. Edit; ah en Trollz inderdaad.
Hier hebben ze het bij de kantoorboekhandel, grote kans denk ik dat de plaatselijke kantoorboekhandel bij jou ze ook wel heeft.
Laatst nog bij de action gehaald. Zonder boekje, iets van 50 cent ps. Stonden hier bij de kantoorartikelen.
Jammer genoeg hadden ze het bij deaction niet... maar de speelgoedwinkel wel! Blije kids hier Dank jullie wel!