ik slaap vannacht niet...kat weg

Discussie in 'De lounge' gestart door fightforlove, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

hang een briefje op of ze misschien in iemands garage zit of iedereen wil kijken. Zo is bij mijn schoonoudersi n de buurt de kat weer teruggekomen.

2. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    succes!! hopelijk is ze snel weer terug!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

he meid wat sneu. hoop dat hij snel weer terug is. hier was onze kat paar maanden weg en toch weer terug gelukkig. Hij kan zo weer voor de deur staan hoor! Vaak blijven roepen en even door de buurt lopen.

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    jeetje hoop dat ie snel terug is

is je kat geholpen? zo niet dan kan het zijn dat ie achter de vrouwtjes aan zit

vaak is het ook zo dat als je net ergens woond en de kat gaat er tussen uit dat ie de buurt aan het verkennen is

5. Anomiepje22

13 apr 2010
    88
    0
    0
    Goh zou er niet aan moeten denken dat dat mij overkomt, succes met zoeken, Ik hoop dat je d´r heel snel terug vind.

Liefs

6. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Hoelang wonen jullie in deze woning?
    Je schreef dat jullie kat nog niet eerder echt naar buiten is geweest. Dan is er vast een hele grote kans dat hij de buurt aan het verkennen is. Is de kat geholpen? Zo niet dan ziet hij waarschijnlijk zijn kans helemaal schoon om op ontdekkingsreis te gaan.
    Onze kat (toen nog een kitten) is ooit 3 dagen weggebleven toen hij voor de eerste keer naar buiten mocht. Nadat hij was geholpen is hij nooit meer zo lang weg geweest.
    Succes!

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

een paar maanden:$:$ hoe zijn jullie die tijd doorgekomen..

ik ken mezelf ik blijf zoeken, slapeloze nachten....

ze is geholpen...

vanavond gaat mn vriend op zn werk heel veel kopieren zodat iedereen in het dorp een blaadje krijgt...

en nu maar afwachten...
    vriend is nu weer zoeken en ik ga om half 2...

heb nu bij ong 30 huizen brief door de brievenbus gedaan,
    man aangeproken die 3x wandelt op een dag met zn hond
    de postbode aangesproken
    ga zo nog bij het tankstation briefje ophangen en bij de basisschool
    heb een marktplaatsadvertentie geplaatst..heb op hyves een oproepje gedaan in de hyves van het dorp zelf...

nog iemand tips wat ik nog meer kan doen..en hoe ik deze dagen kan doorkomen?

mijn gevoel zegt steeds dat ze niet meer in de buurt is...en dat ze het niet meer weet te vinden..
    terug naar het oude huis kan niet dat is 40 km verder..moet ze over de snelweg gaan lopen...

dank juliewel voor de reacties vind het echt lief dat jullie meeleven..
    kan nu ook wel een steuntje gebruiken...

pffff mijn kindje is gewoon weg..haar zie ik ook als een kindje van mezelf...ik hou zoveel van dr..

ik zag net een veertje liggen die had ze gevonden achter toen was ze heel even buiten oner begeleiding geweest daar speelde ze heel de dag mee..en bierdopjes zie ik liggen...

heb net tegen mn vriend ook al gezegd als ze over 4 wken niet terug is...dan neem ik geen andere kat...
    ik zou nl over 4 weken een kitten erbij krijgen...maar dat wil ik nu echt niet meer ik wil alleen maar skittel terug..

:(

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

ahhh vind het zo sneu voor je :( je hoort wel eens katten hoor die hun oude huis gewoon terug vinden... je weet het nooit! zou daar in de buurt ook even wat mensen in lichten! misschien loopt ze wel daar ergens!

Ik hou dit topic even in de gaten, met de hoop op goed nieuws natuurlijk straks!

Liefs Muis

9. fightforlove

heel de middag gezocht tevergeefs....:(

ik denk nu aan allerlei horrorscenarios wat er met haar is gebeurd...

ik probeer afleiding te zoeken maar dat gaat echt niet.....

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

he bah, heb je al wel de dierenambulance gebeld? en het asiel? of de dierenarts?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Is ook een goed idee!

Misschien kun je nog contact opnemen met je oude buren om ze te vragen of ze even in de gaten willen houden of ze je kat toevallig zien rondlopen daar?

Verder ook even briefjes ophangen bij de plaatselijke supermarkt(en), zowel in je huidige woonplaats als in je oude woonplaats.

Heel veel sterkte! Ik ben ook een kattenliefhebster en heb 2 binnenkatten. Moet er niet aan denken dat ze naar buiten glippen. Ik kan me goed voorstellen dat je je erg veel zorgen maakt.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik kwam even kijken of ze al gevonden was, maar niet dus:(
    Meid ik vind het zo naar voor je!!! Ik weet hoe het voelt want ik was ook helemaal overstuur toen die van mij weg was...
    Ik hoop echt voor je dat jullie of iemand anders haar vindt of dat ze ineens weer voor de deur staat!
    Dikke knuffel

13. Esin

Esin Niet meer actief

Wat sneu voor je meid..

Ik heb het zelf 3 keer meegemaakt..

De 1e keer was bij onze lieveling Coco..
    Ook nooit buiten geweest en meneer wist te ontsnappen via het balkondeur..

We hebben hem nooit meer teruggevonden..
    Ik heb daar heel veel verdriet om gehad..

De andere keren was bij coco 2..
    Beide keren via het raam ontsnapt en daarvan 1 keer toen een kennis op hem aan het passen was..

Bij de kennis hebben we hem teruggevonden in het dierenasiel dus daar zou ik ook zeker langsgaan mocht je hem niet meer terugvinden en de andere keer bleef coco bij onze flatgebouw keihard miauwen en tegen de muur aan springen en heeft een voorbijganger aangebeld..

Ik hoop dat je je kat weer terugvind.. :p
    Vaak komen ze wel weer tevoorschijn..

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    jullie wonen er nog niet zo lang, kwam de kat wel buiten in jullie oude woning?? misschien is de kat wel naar die buurt toe gegaan naar jullie oude woning... veel sterkte in ieder geval.

15. fightforlove

ik heb het ook al bij een instantie voor vermiste huisdieren gemeld..

iedereen zegt dat ze wel terug komt maar mijn gevoel zegt van niet omdat ze denk ik het huis niet meer weet te vinden..
    gelukkig woon ik in een dorp waar iedereen elkaar kent als morgen iedereen een foto van dr heeft hoop ik op reacties..

hier was ik ook altijd bang voor dat ze naar buiten zou glippen...

het lijkt me vreselijk als ik haar nooit meer terug zou vinden dan heb ik nog liever dat ik haar dood terug vind dan nooit meer anders zou ik het nooit kunnen afsluiten. maar daar moet ik nu nog even niet aan denken ze is nog maar iets minder dan 24 uur weg..

ook raar als ik thuis ben zit ik steeds om me heen te kijken waar ze is omdat ik dat zo gewend ben...

ga over een uurtje weer naar buiten samen met mn zoontje (word vandaag zn 3e keer naar buiten) gelukkig is het mooi weer.. dat is 1 positief punt beter dat ze nu ergens buiten is dan midden in de winter..

16. fightforlove

nee bij onze oude woning woonde we 3 hoog op een flat...
    ik weet zeker dat ze niet daar naar toe gaat dat was in de stad...
    50 km verder...

ik weet zeker dat ze hier ergens in het dorp moet zijn...

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ga heel hard voor je duimen en hoop dat ze heel snel weer terug is!!

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meis,

ik lees je verhaal, ik heb het zelf helaas ook meegemaakt, vlak voor koninginnedag is hij verdwenen en nooit meer teruggekomen. Kreeg ineens na 2 jaar een berichtje van iemand die dacht hem gesignaleerd te hebben... heelaas was het hem niet.

Wat ik gedaan heb:

- de buurt afgezocht
    - politie gewaarschuwt
    - gemeente gewaarschuwt
    - advertentie op Marktplaats gezet met duidelijk mogelijke foto
    - een Advertentie op Amivedi gezet ( www.amivedi.nl) blijken een hoop mensen op te kijken
    - asiel gewaarschuwt en foto gemaild...

ik hoop dat jou lieffie snel terug komt! ik hou je topic in de gaten!

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Och wat erg!Hoop dat je d'r snel vind! Zal voor je duimen!

X

20. fightforlove

ze is nog niet terug en het word nu weer donker:(:(:(

weer een k*tnacht tegemoet..
    ik zit er helemaal doorheen
    kan ook niet meer positief denken dat ze terug komt...

huilen huilen en nog eens huilen dat is het enige wat ik nu kan doen op dit moment.

ik kan idd nog even de wijkagent inlichten.
    hopen dat morgen nog wat opleverd..

het enige positieve puntje is nog dat het niet een supergroot dorp is ons kent ons zeg maar...

Deel Deze Pagina