Kwam ook even kijken of hij alweer terecht is... Jeetje wat rot zeg. Heel veel sterkte! Hoop echt dat ie weer snel thuis is!!
zo net een potje gejankt..dat lucht weer ff op... kwam ook omdat het donker werd en dan weet ik gewoon dat ik niets meer kan doen... misschien dat morgen flyeren gaat helpen.. ik ga even een uitgebreide warme douche nemen even ontspannen want heel me lichaam doet pijn van de stress.. ik hoop dat ze op dit moment veilig is...en ik hoop op een wonder dat ze opeens voor de deur staat ook als is ze nu iets meer dan 24 uur vermist het voelt al als een week... lief dat jullie zo meeleven... en ik hoop dat ik morgen hier positief berichtje kan plaatsen.. hieronder nog een foto staat ze samen met mn zoontje op ze kwam dichtbij hem liggen dat was echt lief..
Gatver wat vervelend zeg hoop dat hij snel terug is! hoe lang wonen jullie al op dat adres? Is dat een week, een maand, een half jaar enz. Volgens mij is het wel de tijd vh jaar dat de katers en poezen de hort op willen/gaan. Kan dus best zijn dat jouw kat de bloemetjes buiten zet en een deze dagen weer lekker onschuldig voor de deur zit te wachten. Kan het merken aan een kat van mij, die is heel onrustig ( ze kunnen niet uit de tuin) nogmaals hoop ik dat je lieve huisdier snel weer terug is! Het is een ontzettend naar gevoel als je niet weet waar je dier zit
dat is grappig dat je dat zegt mn schoonmoeder zei precies hetzelfde vanavond aan de tel..dat het aan het jaargetijde ligt... laat ik het maar hopen dan.. ben nu wel iets rustiger geworden wacht op vriend die zo pas thuis is en ga dan toch slapen ben echt helemaal op... vriend heeft 150 blaadjes met een hele duidelijke foto van haar en tekst erbij uitgeprint.... wij wonen nu iets meer dan een maand hierzo...
ze is terug!!!!!!!!!!!!!!! ben zooo blij ze is nu haar buikje aan t vol eten ze heeft honger.. ik wachte net op mn vriend...en ik hoorde een raar geluid ik was gelijk weer bang dus ik gelijk bellen en terwijl ik aan de tel zat met mn vriend hoorde ik een miauw...ik dacht beeld ik het mezelf in... ik doe de achterdeur open en ze komt naar binnen rennen.. ik vertelde het aan mn vriend aan de tel die kon het niet geloven.. ik weet nu igg dat als ze ooit nog een keer buiten komt ik me niet zo snel zorgen hoef te maken ze weet de weg gelukkig.. weltruste ik ga nu heeerlijk slapen met onze kat bij ons op bed!
ooo super zeg !!! je hebt vast heeeerlijk geslapen vanacht !! ben heel blij voor je dat ie er weer is !!
SUPER!!!! Gelukkig zeg!!! En heb je nu lekker geslapen?? Toch knap he dat ze het zo weer vinden! Knuffel haar maar flink van ons allemaal want we hebben hier allemaal erg met je mee zitten leven! SUPERNIEUWS!!
oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jippieeeee .. kom net onder de douche vandaan en denk eerst even hier gluren.. heeft mijn geduim toch geholpen!! ik zei het toch ze was gewoon lekker op ontdekkingstocht die heeft even lekker de buurt door gewandeld en rond gekeken nou ben heeeeel blij voor je!!!! lekker genieten nu haha liefs Muis
super dat ze weer terug is... dan kent ze de geur van jullie huis goed! als ze nu per ongeluk weer een keer weg loopt hoef je je niet meer zo ongerust te maken..
Zo van af t eerste bericht werd ik misselijk er van.. t gevoel dat je kat weg is.. Ik kan t me levendig voorstellen.. Ik had t gevoel toen de aanloopkat hier een paar dagen niet kwam om brokjes te eten.. Ze bleek aangereden te zijn en lag in t hoge gras in de berm scheef tegenover ons huis... Nu heb ik een "eigen" kat.. ( 't ongedierte zegt mn man dan weer) maar tis mijn moppie... Wat ben ik blij voor je dat je katje er weer is.... Een dikke knuffel voor jou en de kat!
heb heerlijk geslapen met haar op bed en heerlijk haar gekroeld...ze is toch een slim poesje dat ze de weg weer terug vond echt knap..nu terwijl ik dit typ heeft ze een rietje gevonden die ik constant moet weggooien en wat ze weer komt terug brengen... oow wat hou ik toch zielsveel van dr... bedankt voor al jullie reacties.. ga zo nog ff een rondje door de buurt doen en zeggen dat ze weer terug is!
Ik ben ook blij dat ze weer terug is! Ze is vast even lekker de hort op geweest. Heeft het er even van genomen en van de vrijheid genoten. De kans is nu wel groot dat ze vaker naar buiten wil trouwens. Maar goed, in elk geval weet je nu dat ze het huis wel weer weet te vinden.
wat fijn! even tussendoor, is ze geholpen of aan de pil? want je weet in dit jaargetijde is t 'bij de konijnen...euhh.. katten af' Voor je straks zomaar met een nestje zit