ik slaap vannacht niet...kat weg

Discussie in 'De lounge' gestart door fightforlove, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Geweldig!! wat fijn dat ze terug is!!!:D

Misschien wel met een hoop kleintjes in aantocht..;)
    Of is ze geholpen?

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

nee ze is geholpen dus geen kittens...

nu krijgt ze dus over 4 weken een vriendinnetje erbij...nu wil ik wel die kitten erbij als ze niet terug was geweest dan niet...

ga denk ik een kattentuigje halen en met haar buiten lopen savonds of is dat raar?:) dan is ze buite en ik raak dr nie kwijt haha

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    gelukkig dat ze terug is!!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meis, lees dat ze terug is! GELUKKIG MAAR! Was wel beneiuwd, dacht even snel kijken. Ben heel blij voor je!!!!

5. Anomiepje22

13 apr 2010
    88
    0
    0
    Fantastisch meid, gelukkig is ze weer terecht.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Kattentuigje is niet raar hoor:). Bij mij in de buurt deed iemand dat ook. Ik wilde het ook graag voor mijn kat, nu ik op een flat woon, maar zij krijgt dat ding af en smeert hem dan....

7. fightforlove

oow dat is ook niet handig dan als ze die dingen zelf af krijgen...
    ga het wel een keer eerst binnen proberen dan kijken of het haar lukt om um zelf af te krijgen..

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Die van mij houdt er niet van, ik wilde haar een keer op het balkon laten, gewoon alleen dat ze ook ff buiten kon zijn, maar madameke wurmde zich eruit. Maar toen ik nog bij mn ouders woonde had ze een ongeluk gehad en mocht ze niet weg van mij, had ik r aan de paal van het droogrek vast gemaakt ermee en toen bleef ze wel liggen...

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Gelukkig maar dat ze weer terug is! :D
    Ik heb gister voor mijn poezen een tuigje gekocht, dacht precies hetzelfde ;) maar de mijne wisten zichzelf er binnen 5 seconden weer uit te werken... probeer het nu elke dag even want volgende week ga ik verhuizen en wil ze echt niet kwijt!

10. fightforlove

@aaliyah: wat is er gebeurd met je kat?
    @eleni: ook al dat de kat uit het tuigje ontsnapt twijfel nu wel of ik hem ga aanschaffen..

ze heeft trouwens vandaag nog niet bij de deur staan miauwen dat ze naar buiten wil had ik wel verwacht..
    ze slaapt veel vandaag ze zal wel moe zijn geweest of gewoon lui:D

ik laat haar niet nar buiten gaan..heb er lang over nagedacht
    een vriendin van me woont een dorpje verder is ong 7 km hier vandaan en daar is een kattenhater brrr en er zijn nog zoveel redenen dat ik t niet wil.....als het ooit nog een keer voorkomt dat ze naar buiten glipt dan ga ik niet gelijk in de stress schieten omdat ze dus wel weet waar we wonen en heb nog 150 flyers thuis liggen die ik bewaar:)

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ze was aangereden toen heel zielig
    Maar nu gaat het al goed hoor!:)

12. fightforlove

aah echt zielig:( ziet er ook heel zielig uit...

gelukkig dat alles is goed gekomen!!!

voor skittel heb ik ook nog een andere kat gehad..
    toen woonde ik bij familie en ik mocht een kat daar ging ze altijd naar buiten...toen ik onverwachts zwanger werd moesten we snel een woning vinden en tja toen kwam ik in een flat op 3 hoog dus ze kon niet naar buiten was zo zielig ze was 2 keer van het balkon afgevallen de 1e keer had ze wel iets last van haar achterpootje..kreeg van de dierenarts pijnstillers voor haar..en de 2e keer had ze niets..en ze was zo slim om in de tuinen beneden te blijven..heb toen ook veel stress gehad toen heb ik mn familie gevraagd of ze daar naar terug kon komen en dat mocht..
    en nu is ze daar echt wel happy gelukkig..

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ooh wat een ellende zeg!! Mijn ouders wilden geen huisdieren meer dus ik moest haar hier houden.We dachten 2 jaar geleden leuk een vriendinnetje erbij, dus andere poes uit het asiel gehaald, nou haat en nijd haha.
    Nu dus weer verhuizen naar een flat over 2 weken, maar ze kan weer niet naar buiten...Wel zielig maarja wil haar ook niet kwijt!!!

14. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Goed om te lezen dat ze terug is!!

15. fightforlove

dat snap ik dat je haar niet kwijt wil...
    ik wilde het ook niet...dus ik dacht het komt wel goed ze zal vast wel aan binnen zitten wennen..nou ze werd echt ongelukkig en ze at ook haast niet meer...nu is ze dik geworden en komt ze met vogeltjes thuis en mn familie zijn echt wel aan dr gehecht geraakt..

ik ben ook wel nieuwsgierig hoe skittel gaat reageren als er over 4 weken een kitten bij komt..hoop dat ze vriendinnetjes worden...

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoe oud is ze? En kitten is misschien anders.:)
    Ik weet dat als ze buiten mag ze meteen heel gelukkig zal zijn maar het gaat niet....:(

17. fightforlove

ze is 1 jaar..

en ik dacht misschien vind ze het wel leuk een vriendinnetje erbij:)
    de eerste dagen denk ik wel dat ze jaloers gaat zijn maar daarna gaat het vast goedkomen.(tenminste dat hoop ik)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oooh ja dat is al heel anders:)
    Mijn poes was 7 (is nu bijna 9) en die erbij kwam is nu 11....

19. fightforlove

ja dat is idd anders...
    skittel is wel speels en een kitten ook dus dat komt vast goed..
    misschien gaat de kitten ook wel achter bierdopjes aan..

morgen ga ik weer naar dr kijken..:) we krijgen haar van goede vrienden... weet alleen nog geen leuke naam voor dr...
    het was een nestje met 6 kittens dat was echt moeilijk kiezen..

skittel had ik via mp voor een tientje...dat is mn beste aankoop geweest van heel mp!!! ze is zeker veel meer waard dan een 10tje ze is onbetaalbaar..

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Leuk een kitten!!!
    Die van mij heb ik van mn opa gehad, die is niet meer, maar hij had kittens onverwacht op de boerderij en ik mocht er toen 1 hebben:).

Kittens vinden alles leuk om mee te spelen! Wat voor kitten krijg je?

Deel Deze Pagina