Hallo dames, Ik heb sinds 1week veel last van mijn rug. ik begrijp dat dit heel normaal is want je draagt toch wel iets met je mee. Alleen nu merk ik dat als ik opsta mijn rug en linker been/bil erg veel pijn doen. De eerste paar meter loop ik echt als een manke nelis, en voel me net een bejaarde Wie herkent dit en wat zou het kunnen zijn?
Klinkt als zw-ischias. Zou idd een fysio laten kijken waar het precies vandaan komt en die kan ook tips en behandeling geven.
Dat pijn aan je bil/been bij het opstaan en lopen is echt bekkeninstabiliteit. Hier al de hele zwangerschap veel laat van en fysio voor maar word steeds erger, na de 30 weken worden je gewrichten/bekken nog weker onder de invloed van hormonen ter voorbereiding op de bevalling
Ik zou idd even naar de fysio gaan. Mmm niet fijn de harde buiken? Komen ze regelmatig? Dan zou ik ff de vk bellen.
ik heb er helaas ook al twee weken last van. ben er niet voor naar de dokter gegaan dus kan je helaas niet vertellen wat het is. ik heb daarbij ook nog veel pijn aan me lies en kan me echt niet goed bewegen sterkte!
De harde buiken komen niet echt regelmatig. Ik ga ze eens bijhouden vanaf nu. Ben even ontspannen in bad gaan liggen met wat lavendel olie. Tijdens het rusten (20min) 2 harde buiken gehad, ze beweegt wel gewoon goed. Sinds ik uit bad ben (25min) heb ik er al weer zeker 5 gehad. Op internet lees ik dat harde buiken niet erg zijn mits ze niet pijn doen..en dat doen ze niet. Ik wacht het nog maar even af en dan moet ik morgen maar even urine brengen naar de HA...weet het anders ook niet.
Ik vind eigenlijk dat j best veel harde buiken hebt. Bij mij sloeg dit om in premature weeën. Houd het echt in de gaten meis!
Ik heb sinds een aantal weken ook last van mn onderrug. Het is vooral aan de linkerkant. En als ik van liggen wil gaan zitten kan ik haast niet op de linkerbil zitten zo'n pijn doet dit. Ik ga woensdag dan ook naar de fysio. Maar dit zijn toch geen bekken? Dan moet je toch pijn bij je schaambeen hebben? Ben wel benieuwd!
Bekkenpijn is in je onderrug, billen en bovenbenen. Dit kan uitstralen naar je volledige rug en benen.
Hier nog steeds last van harde buiken.. De baby is nog steeds erg druk en gaat van links naar rechts hahaha
Oké,heb gebelt. Dit kan een blaasontsteking zijn en moet nu met een paracetamol naar bed. Ik mag absoluut niet in bad (oeps,al gedaan) en ook geen warme kruik gebruiken. Morgenvroeg moet ik urine weg brengen en als het geen blaasontsteking is moet ik toch even langs komen omdat ik al 33wk ben. Blijft hier dus ook spannend
Goed dat je gebeld hebt! Steken in je bil herken ik als bekken instabiliteit. Voor je omhoog gaat om op te staan even een momentje nemen om je bekken te stabiliseren dat werkt wel. Verder misschien idd even Fysio bellen.
Heb net urine gebracht en moet om 14:00 bellen voor de uitslag. Zelf denk ik dat ik een blaasontsteking heb..maar heb geen pijn en hoef niet veel te plassen.
Hier ook al vanaf 14 weken pijn in onderrug, doorschietend in linkerbil en been. Ook last van schaambeen. Valt allemaal onder de noemer bekkenklachten. Inmiddels ook fysio en daar gaat het stukken beter mee. Ook al paar weken nu regelmatig harde buiken. Moet nog navragen of de harde buiken kunnen komen vanuit het bekken. Blaasontsteking heb ik bij mijn eerste ook div. keren gehad zonder dat ik het echt merkte. Dus zou toch zomaar kunnen. Succes ermee!
Was geen blaasontsteking. Heb ook nog een inwendig onderzoek gehad maar mijn baarmoedermond was nog lang en had geen ontsluiting Dus ben nu alweer wat gerustgesteld.
Dat pijn aan je bil/been bij het opstaan en lopen is echt bekkeninstabiliteit. Mee eens. Heb ik ook gehad. In beweging blijven, maar ook niet te wild meer doen.