6 weken zwanger beetje depri gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door billy, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    hai dames,

ik ben nu zes weken zwanger en voel me een beetje down..dit had ik met de 1e zwangerschap echt niet!
    ook heb ik veel meer last van shagerijnige buien weinig geduld en doodmoe.. ik ben helemaal geen klager maar dat depri gevoel vindt ik gewoon verschrikkelijk..

iemand een idee hoe ik me beter kan gaan voelen dmv homeopatisch spul bepaalde vitamines ofzo..

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik vrees dat het "gewoon" met je hormonen te maken heeft en je er niet veel aan kan doen. Maar extra vitaminen kunnen nooit kwaad. Zou zo'n totaaltablet nemen voor zwangere vrouwen.

3. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Van sommige vitaminen kan je te veel binnen krijgen, die plas je namelijk niet uit.
    Maar met zo'n zwangere vrouwen tablet zal dat wel meevallen.

4. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Ben nog geens 5 weken en heb het nu al. ben echt onwijs moe...niet normaal. en voel me echt depressief ofzo. helemaal niet happy en daardoor kribbig. vind dit niet leuk. hoop dat t weg trekt snel.

jenna

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

ff uitzitten? Had dat ook... veel mensen zijn superblij dat je zwanger bent (ouders, opa, oma, collega's, vrienden) en zelf dacht ik.... :( zucht... en nu? Kon het niet bevatten en probeerde echt de goede kanten te zien maar dat was lastig... Was redelijk neerslachtig die tijd...

Een collega van me die nu zwanger is heeft dat ook en herkende het zo! Gelukkig werd het met een week of 15 een stuk minder hier. Las dat veel mensen hier last van hebben dus heb het maar uitgezeten.... er het beste van gemaakt. Maar ik meen dat vitamine B6 + magnesium kunnen helpen? (misschien helpt even googlen, maar ik heb geloof ik iets gelezen over deze dingen, dat ze helpen tegen neerslachtige gevoelens?)

6. billy

billy Lid

2 jan 2007
    73
    0
    0
    owkay ! bedankt dames ben ik in ieder geval niet de enigste!

:D

7. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb dat in het begin ook heel erg gehad, door alle hormoon schommelingen (blij, verdrietig, boos, sjaggie, blij) was ik helemaal van de kaart maar nu mijn lichaam er een beetje aan gewend is gaat het al een stuk beter... dit had ik overigens de vorige zwangerschap ook niet mja toen ging het ook mis :( dus alles wat nu voor mij anders voelt dan de vorige keer zie ik toch als een plus :) komt allemaal goed hoor!

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina