Ik ben benieuwd welke deling jullie terug geplaatst hebben en wie daar zwanger van geworden zijn. Ik heb net nl 2 embryo's terug geplaatst gekregen met een 6 deling nu vraag ik me af of dit wel genoeg is?
Ik heb meer gekozen, ook 2 emmy´s en zwanger. Is niet goed afgelopen, maar toch. Prik je aub niet op hoeveel cellig af, want het maakt niet echt heel veel uit. Het gaat er immers om of het van binnen nog verder deelt. Ik ken er meerdere die van 2 cellig zwanger zijn geworden, en ook meer van 4, 6, 8 of meercellig. Groetjes, Elvira
Ik zou het niet weten, ik weet alleen dat het een hele goeie was, en het nu super doet als klein mini mensje!
Wij hadden de eerste terugplaatsing een 8 deze zou super zijn. Helaas is het niets geworden. Tweede terugplaatsing hadden we een 4 en een 6. Een van de twee is wat gaan doen, maar welke weet ik niet. Ik heb dus 4 aangegeven... Groetjes, Danielle
Die van ons was de 8 ook al gepasseerd. Wat Elvira ook al zegt...je hebt helemaal niks aan de uitkomst van deze pol! Ik ken meiden die zwanger zijn van een 4 cellige (inmiddels bevallen) en meiden die maar niet zwanger worden van "top" embryo's. Succes!
Ik weet dat ik niets aan de uitkomst heb en dat het allemaal verschillend is, maar ik ben dr toch nieuwsgierig naar. In ieder geval bedankt voor ieder zn antwoord. Ik ben toch wat geruster en hoop dat het lukt.
Punctie leverde 16 eitjes op, waarvan 13 bevrucht konden worden. Een eitje splitste zich in 6-cellen, de overige in 5-cellen, en waren niet goed genoeg om ingevroren te worden (wel om teruggeplaatst te worden). We kozen ervoor om een terug te plaatsen; na de terugplaatsing had ik daar wel spijt van, omdat ik de kans op zwangerschap wilde vergroten door twee terug te plaatsen. Ik raakte zwanger na de terugplaatsing.