Innesteling vraag...

Discussion in 'Zwanger worden' started by nachtbloempje, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Gisteravond heel laat kreeg ik een raar gevoel in mijn buik soort van dat mijn menstruatie door moest komen, vandaag heb ik het weer dat gevoel dat mijn menstruatie zit te werken ook hele lichte misselijkheid. Nu zag ik vanmorgen in mijn slipje een heel licht rood plekje. Ik heb 5 april pas mijn NOD.
    Mijn cylcus is 26/27 ben van het 27 uit gegaan en heb even uitgerekend en vandaag zou dan de innesteldag zijn.

Zijn er meer die zo'n gevoel hebben/hadden?

2. music4life

music4life Niet meer actief

yups ik
    ik heb 3 dgn na mn eisprong echt ongi gevoelens gisteren zon 6dgn na mn eisprong bloedverlies heeeeel lichtjes ,en net ook heel lichtjes.. maar dat heb ik normaal niet ik ben normaal echt geijk BAM ongi volle bak ! dus dit ken ik niet,,ik kan ook net als jij pas rond de 5e testen,,, wachten duurt langggg,, ik heb een cycl van 45 bah

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

Apr 10, 2008
    579
    0
    0
    Ik heb dit precies zo. Zie mijn topic met als onderwerp "vraag over innesteling". Ook heel weinig bloed. Zou wel super zijn, zo snel alweer zwanger. Ben heel zenuwachtig. Ik kan 2 april testen en jij?

4. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

Apr 10, 2008
    579
    0
    0
    O ik zie al dat je 5 april mag testen. Zitten we in hetzelfde schuitje...

5. vogel

vogel Actief lid

Oct 23, 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    ik heb ook mijn NOD 2 april en heb sinds twee dagen bruine afscheiding (oud bloed), nooit gehad :S Innesteling? Of is innesteling altijd helder rood bloed???
    Voor de rest alleen symptomen die ik normaal ook heb tussen eisprong en menstruatie.

6. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Jij heb wel een lange cylcus zeg.. Wachten duurt idd lang. Ik heb ook net als jij dat ik gelijk ongesteld ben. Jij ook rond de 5de testen.. Spannend is volgende week al he. Ik hoop voor je dat het voor jou raak is.

Zou idd super zijn zo snel weer zwanger. Ik had echt maar 1 drup ofzo heel vaag. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap geen innestelings bloed gehad. Jij kan iets eerder testen als mij. Ik denk dat ik vrijdag eens een testje gaat wagen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een week voor mijn NOD positief getest.

Volgens mij is innesteling niet altijd helder rood... Maar weet het niet zeker. De 1 heeft het wel de ander niet. Ik heb nooit symptomen of iets tussen mijn ei en NOD. dus vind dit wat vreemd hihi

7. vogel

vogel Actief lid

Oct 23, 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    @ nachtbloempje
    Ik heb altijd een paar dagen na mijn ei en tussen menstruatie pijnlijke en grotere borsten. Althans elke maand sinds ik geen spiraaltje meer heb. Dat heb ik nu ook, alleen nu ook bruine afscheiding. Geen idee wat dat kan betekenen, hoop natuurlijk dat het met de innesteling heeft te maken.

8. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je dat het daar mee te maken heb en dat je zwanger bent

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    nou ik erover nadenk .. ik had dat 5 dagen geleden dat ..
    soort ei pijn,..

en gisternacht..
    had ik dat weer. maja wie weet

Share This Page