Misschien beetje domme vraag, maar ik heb afgelopen dinsdagavond voor 't laatst geklust. Aangezien ik vandaag weg moet en we niet ff tijd hebben om nu te klussen (hebben ook een zoontje die nu rondloopt) wil ik het vanavond ff doen, ff vriendje lief lekker verwennen Mijn vruchtbare dag is dus nu, is het in de avond ook prima dan, omdat je de hele dag vruchtbaar bent, klinkt het smorgens veel beter... of zie ik 't verkeerd Wilde gisteravond wel, maar was zo moe, lag zo lekker tegen hem aan en er kwam dus niks meer van af
vanavond ben je nog ruim op tijd hihi aangezien je morgen je eisprong zal hebben dus ik zou zeggen: succes met klussen en hopen dat je over 2 weekjes een mooie positieve test in handen hebt... groetjes van Ramona
Je bent dan inderdaad nog op tijd. Het is alleen niet zo dat je elke cyclus je eitje op het zelfde moment hebt, kan ook een paar dagen verschillen bijvoorbeeld. Ik kwam laatst nog informatie tegen over de eisprong, misschien wel leuk om te weten: Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
Hahaha, da's leuk ! Nou gelukkig op tijd.... lijkt me ook niks om mijn zoontje maar ff in de kamer te laten en ondertussen moeten papa en mama een broertje / zusje proberen te maken