Ik snap er echt niks meer van!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Duveldraakje22, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wie oh wie kan me helpen.
    Ik heb op 1 maart mn laatste pil genomen, heb toen op 7 maart de ontrekkingsbloeding gehad. Had hierna een cyclus van 36 dagen, heb die maand btw ook geen eisprong gevoeld. Op 13 april ben ik toen ongesteld geworden. Nu ondertussen 39 dagen later ben ik nog niet ongesteld. Heb al een paar keer getest en elke keer negatief, een paar uur later zie ik wel ineens een streep staan :(. Maar goed. Ik weet heel erg zeker dat ik mijn ei op 6 mei heb gehad, heb toen dus ook een LF van 14 dagen aangehouden, maar helaas...negatieve test en niet ongi.
    Vanochtend weer getest en weer nega. Kan het zijn dat mijn LF gewoon langer is? Of moet ik me toch echt zorgen gaan maken?
    Ben sinds vandaag wel behoorlijk humeurig en kan mn emoties moeilijk onder controle houden.

Liefs,
    Duveldraakje

2. Alita

Alita Niet meer actief

welke test heb je gebruikt?
    En je weet dat je ei is geweest doormiddel van het voelen? Mischien toch later geweest?

3. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Volgens Wikipedia kan de luteale fase 7 tot 21 dagen duren.. Dus ik zou je nog geen zorgen maken hoor.. Het wachten is natuurlijk gewoon killing, je wordt er zo onzeker van!

Maar het kan natuurlijk ook nog steeds zo zijn dat je zwanger bent, dat je tests nog positief moeten worden! Nou, hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt hoor!

Kus van mij :)

4. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik heb de KV 2 v 5 gebruikt en ja voelde heel duidelijk mn ei. Heb op 6 mei vanaf 's morgens tot 's middags een uur of 3, 4 een hele felle steek rond mn linker eierstok gevoeld. 's Avond dreunde het een beetje na, maar overdag was toch echt zeer pijnlijk. We hebben toen ook nog op de valreep geklust. Dus weet echt niet of het gelukt is of dat ik nu op mn ongi moet wachten.

Liefs,
    Duveldraakje

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    je bent pas 2,5 maand van de pil af (maart), je lichaam moet nog even zijn cyclus op gang brengen. Dit kan even duren.
    Het komt ook wel voor dat je een maand geen eisprong hebt, je cyclus kan dan heel kort zijn. kortom, geef het nog even de tijd.
    En ik zou als ik jou was, je temp. sochtends gaan meten. Dan leer jeje lichaam beter kennen en weet je wanneer jeje eisprong kunt verwachten (en het is leuk)

Succes Pina

6. Alita

Alita Niet meer actief

Maar wie zegt dat als jij de pijn voelt DAN het eitje springt of mischien niet al is gesprongen snap je?
    Zeker weten hoe en wanneer weet je niet tenzij jij naarbinnen kunt kijken...

Heb je geen foto van je testen? En zijn de strepen echt roze?
    Kruidvat wordt altijd na opdrogen duidelijker is het zou kunnen dat je nog net iets te vroeg hebt getest.....even 2 dagen afwachten nu...zou ik doen...

7. C78

C78 Niet meer actief

Het kan dat je cyclus nog niet helemaal op orde is als je zo kort met de pil bent gestopt.
    Over een paar dagen nog eens testen, bij mijn dochter had ik ook pas week 5 een positieve test. Het kan allemaal nog!!

8. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Dank jullie wel voor de reacties!

Tempen wil ik nog niet gaan doen, misschien over een paar maanden.
    Bij mijn dochter had ik meteen een cyclus van 28 dagen (toen voelde ik mijn ei ook zo), daar ben ik toen ook vanuit gegaan toen ik deze keer stopte, maar kwam zeker bedrogen uit. Mijn cyclus was dus 36 dagen. Ik snap dus wel dat mn cyclus dus van slag kan zijn, dat zei de HA ook al. Maar mn ei heb ik wel gevoeld, kan idd zijn dat ie wel later is gesprongen dan ik had gedacht, alleen lijkt t mij dat deze dan wel zo'n 12-24 uur later is gesprongen en dan zou ik dus met een luteale fase van 14 dagen toch al ongesteld moeten zijn geworden. Ik ga, als ik nog niet ongesteld ben, sowieso maandag nog een keer testen.

Liefs,
    Duveldraakje

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Mijn gyn zegt dat de pijn die je voor eisprong aan kunt zien, óók gewoon het groeien van je follikel kan zijn. Dus die pijntjes hoeven niet altijd van je eisprong te zijn.
    Ook kan het dus zijn dat je cyclus op orde moet komen. Ook al had je het eerst meteen op orde. Er is helaas weinig van te zeggen.

Heel veel succes en niet meteen zorgen gaan maken. Ook al klus je op het juiste moment, er is dan nog maar iets van 20% kans per cyclus dat je ook echt zwanger word.

Share This Page