Goedemorgen allen, Vanochtend gaf FF opeens een kruis aan op mn kaartje. Had ik totaal niet verwacht, ook omdat mn temperatuur niet omhoog geschoten is, maar alles gaat geleidelijk. Klopt dit kruis? Heb ik een eisprong gehad? Geloof er zelf eigenlijk niets van en zie ook dat dit een streepjeslijntje is(?). Kaartje staat in handtekening. Alvast bedankt voor het meedenken! Liefs Linda
Officieel hoort je temp minimaal 0.3 boven je basaal te liggen. Jouw basaal ligt gemiddeld op 36.4. Je temp nu is 36.6.... dat is dus maar een stijging van 0.2 graden en daarom twijfelt FF en ik ook Als hij nou nog meer gaat stijgen naar 36.7-36.8 ziet het er meer zekerder uit. Voor nu blijf ik (net als FF) mijn twijfels houden
Plaatst ff automatisch een kruis wanneer je ei geweest is? Want mijn ei is paar dagen terug geweest maar ff geeft geen kruis? Sorry voor mijn vraag tussendoor ..
Hoe weet je dat je ei is geweest?? Heb je een tempkaart om te laten zien? Ja ff plaatst het kruis als hij vind dat je ei is geweest op basis van de door jou ingevulde gegevebs.
Ovulatiepijn is groeipijn voordat het eitje springt en dus niet de eisprong zelf. Als jij nog geen blijvende verhoging hebt in je temp is je ei nog niet geweest
En als temp nou hoog blijft? Wordt t kruis vanzelf of aangepast of een "zeker" kruis? Of is dit waar je t mee moet doen deze cyclus??
Soms wordt het geen vast kruis, maar dat maakt voor het tempkaartje en de betrouwbaarheid ervan niks uit hoor