hoelang deden jullie erover? ik word wat onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wondertje, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Hallo,

ik ben benieuwd naar hoelang mensen erover gedaan hebben zwanger te raken. Ik ben zelf pas in de zesde ronde en ik word nu al onzeker. Hoe sla je je zelf er dan door als het nog veel langer duurt
    en hebben jullie steeds maar af gewacht of ben je op den duur toch naar de huisarts gegaan.
    ben zo benieuwd en onzeker

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hoi Lorfiedal,

Ik ben op dit moment net zover als jou en ik heb voor mezelf gezegd dat als ik na ronde 12 nog niet zwanger ben ik naar de HA ga. Ik gun mijn lichaam een jaar de tijd om het zelf op te knappen en anders ga ik hulp inschakelen.

Maar ik moet wel zeggen dat ik ook erg onzeker ben, maar ik blijf hoop houden!

3. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Zit nu in ronde 10, en je wordt niet echt zekerder van jezelf hoor.
    Ook wij w88 nog 2 mnd en dan door naar de ha, ben deze maand begonnen met tempen. En dan zien we wel weer verder.

Het is heel normaal om je onzeker te voelen, maar je moet je lichaam ook de tijd gunnen. En je moet jezelf 'leren' kennen.
    Veel succes!

4. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ja jody diep in mijn hart weet ik het begint pas bij 1 jaar echt lang te worden maar je denk dat je om je heen alleen maar 1, 2, 3 of vier maanden hoort.
    Dus vandaar dat ik eens hier rond wil vragen

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Bij ons lukte het de eerste keer!!..Daar waren we heel erg van ondersteboven hoor, want dat hadden we helemaal niet verwacht. Kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt, het is ook allemaal heel erg spannend. Hoop dat je wens snel vervuld wordt meis... ;)

6. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    @zonnestraal

gefeliciteerd!! ik hoop het ook maar de natuur moet het werk doen!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    bij mij was het in de 2de ronde raak, maar een vriendin van mij is al ruim 5 jaar bezig, dat verschilt heel erg per lichaam.

ik geloof heel goed dat je er onzeker van wordt, maar gun je lichaam de tijd.

Heel veel succes

Groetjes carla

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    @Carla1980

gefeliciteerd!! ik probeer ook mijn lichaam de tijd te geven maar ik wil het ook ZOOOOOOOO graag :oops: ;) :oops:

9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik ken het gevoel 8)

10. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik werd al na 3 maanden onzeker hoewel ik heel goed wist dat dat helemaal niets zo gek was. Ronde 6 t/m 9 werd ik weer wat rustiger maar nu in ronde 11 ....
    Ik kan gewoon niet meer beschrijven wat ik voel.
    Verdrietig vooral denk ik
    We gaan gewoon maar door en gelukkig dat het 1e jaar er nu bijna opzit (moet toch het positieve blijven zien) Maar dat was je vraag helemaal niet. Je wilde weten in welke ronde mensen zwanger zijn geworden.
    Tja, ik zelf niet. maar ik geloof dat de meesten hier binnen het half jaar zwanger werden wanneer ik goed opgelet heb. Daarna is er iedere x wel iemand voor wie het geluk gekomen is. Iedereen komt wel een keertje aan de beurt

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    jeetje lot ronde elf alweer
    succes meid ik duim voor je
    en hoop dat we snel aan de beurt komen
    ik denk dat wat jij voelt ik ook voel dus kunnen we elkaar goed begrijpen

12. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    vervelend he!

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    eerdere 2 zwangerschappen, zwanger bij de gedachte eraan al, en nu inmiddels ronde 7...en ja je wordt af en toe onzeker...maar ja dat zal er ook wel bij horen meid, succes :D

14. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    @smoekie

en ik zie dat je al kan testen al gedaan?

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @lorfiedal
    Wij zijn nu bij ronde 12 aangekomen.
    juli 2005 m'n laatste pilletjes ingenomen.
    In mei zwanger geraakt , maar dat is verdrietig genoeg een miskraam geworden.
    Ik denk dat iedere vrouwen lichaam heel anders is en de ene zo zwanger is en de ander er meer tijd voor nodig heeft.
    Nu pas (na de mk) ben ik bewuster bezig met zwanger worden daarvoor niet. We hebben 8 sept een afspraak in het zh om eens verder te kijken /hoe het zit met onze vruchtbaarheid.
    Ik zou me als ik jou was voorlopig nog geen zorgen maken! Je onzekerheid begrijp ik, maar het kan zo ineens...RAAK..zijn ;)

Mirre

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier precies hetzelfde hoor, ik wordt ook met de dag onzekerder. en vooral in de wachttijd.

17. Niet meer actief

Bij de eerste was het gelijk de 2e ronde raak, was maar 1x ongi geworden na het stoppen.
    Nu ben ik aan het wachten op de :evil: :evil: , gezien mijn test vanmorgen nega was, zodat we ronde 2 in kunnen gaan.

18. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja net gedaan, maar was negatief, maar tot nu toe (klop klop) niks te bekennen ronde is pas voorbij als de :evil: arriveren dus heb nog beetje hoop

(maar dat heeft ook nog een andere reden,lees maar "pfff gyn kan je wel gek maken")

:D

19. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    4 keer in de eerste of tweede ronde zwanger.

zwanger worden is ook geen probleem, alleen het zwanger blijven

20. Niet meer actief

bij mij was het in de 7de ronde raak! probeer gewoon afleiding te zoeken... pas na een jaar kun je naar de huisarts...

Deel Deze Pagina