Tip --> Weblog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel Eyes, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi hoi,

velen van jullie zullen dit al doen. Maar ik ben zelf net een weblog begonnen. Ik schrijf in deze weblog alles op wat ik meemaak, wat ik voel etc etc.

Ik doe dit volledig anoniem, wij hebben namelijk tegen niemand verteld dat we hiermee bezig zijn. Zodra het dan zover is geven wij aan iedereen het adres van de weblog zodat ze mee kunnen lezen/leven wat er met ons gebeurd en is gebeurd.

Ik zie veel meiden hier die al echt heel lang bezig zijn, en volgens mij gaat dat je niet in je koude kleren zitten. Maar sommigen hebben ook niemand anders dan hun partner om het mee te bespreken. Het kan een goede manier zijn om dingen van je af te schrijven.

En het leuke is dat als je eenmaal zwanger bent je alles nog eens rustig terug kunt lezen.

De mijne is pas sinds een paar dagen gestart en er staak ook maar een berichtje in. http://www.bloggers.nl/wonder

een paar voorbeelden van weblog websites

www.bloggers.nl
    www.punt.nl

Veel schrijfplezier!

Angela

2. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Sinds ik de pil aan de kant geschoven heb, hou ik ook een weblog bij. Gewoon voor mezelf, als een soort dagboek inderdaad.
    Het is inderdaad een manier om dingen van je af te schrijven. Ook in onze omgeving is nog niemand echt op de hoogte.
    Soms schrijf ik in een emotionele bui dingen op, waar ik later hard om moet lachen. Vaak haal ik deze berichtjes weer weg. Wel laat ik elke maand staan wanneer de :evil: :evil: er zijn.

Hopelijk kan ik over niet al te lange tijd een weblog aanmaken speciaal voor onze kleine. En die zou dan wel toegankelijk zijn voor anderen.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik hou gewoon sinds de dag dat ik weet dat ik zwanger ben een dagboek bij gewoon met pen en papier dat ik later aan mijn kind zal geven, heeft mijn moeder ook bij mij gedaan en het is heel er leuk om dat te lezen

4. Angel Eyes

Ja slingding dat is indd wel heel leuk. Ik ben van plan gewoon in dit weblog door te gaan als ik zwanger wordt. Dan kunnen de familie en vrienden ook het proces er naartoe lezen.

5. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik zit bij hyves en daar kan ik ook een webblog doen en dat ga ik ook zeker doen als het zover is en dan ga ik een soort dagboek bijhouden.

liefs san.

6. Angel Eyes

San,

ik zit ook bij hyves. alleen daar kent iedereen me natuurlijk dus ik ga daar niks schrijven over het zwanger worden. Daar schrijf ik wel als ik zwanger ben :p

liefs
    Ang

7. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ja dat doe ik ook pas als ik zwanger ben hoor, maar het is best een goed idee van jou om het eerst ergens anders te doen. mischien ga ik dat ook wel doen.

liefs sandra

en meid ik zal voor je duimen dat het snel raak mag zijn, want jij bent eigenlijk toch ook al een tijdje van de pil af?

8. Angel Eyes

Nou ik ben al 7 jaar niet meer aan de pil. Maar mannetje en ik doen eigenlijk deze maand voor het echie mee. vorige keren zou het onverwacht zwanger zijn, en heb toen allerlei medische onderzoeken gehad cystes bloedingen etc. ben best zenuwachtig want nu doen we ook ons best vooral te klussen op die EI dagen haha.

Ik hoop dat ik vlot zwanger ben, ik hou er eigenlijk rekening mee dat het wel wat maandjes zal gaan duren. we zien het wel. Ik merk wel dat ik er een stuk ontspannender onder ben dan paar maanden geleden. toen kon ik aan niets anders denken. Ik heb het nu ook druk genoeg, dus ik ben (nog) niet obsessief bezig. Ik denk als je al maanden bezig bent dat je dan echty gek wordt op een gegeven moment.

Maargoed ik wil al mijn angsten en dagdromen gaan opschrijven. Kan ik later met een dikke buik nog een rustig teruglezen :)

Deel Deze Pagina