Wie herkent dit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marjo83, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Zoals mijn onderschrift al zegt ben ik na een hele riedel door de medische molen eindelijk zwanger. Geluk kon niet op, helaas heeft dat geluk momenteel plaats gemaakt voor grote onzekerheid.
    Afgelopen maandag heb ik positief getest.
    Nu verlies ik sinds dinsdagmi. steeds kleine beetjes roze/ oranje bloed. Ook heb ik al vanaf voordat ik wist dat ik zwanger ben krampjes onderin mn buik, deze worden soms erger waardoor de angst voor een mk toeneemt. Gisteravond heb ik zelfs een paar sliertjes rood bloed verloren :(
    Vannacht geen verlies meer gehad, wel krampen en nu is het weer helemaal gestopt.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
    's Ochtends heb ik de laatste 2 dagen geen verlies meer gehad, het begint in de namiddag en houdt aan totdat ik ga slapen..
    Heb al een paar keer contact gehad met het zkh, maar ze kunnen niets voor me doen. Moet afwachten tot de eerste echo, die is over 7 dagen. Eerder kunnen ze niets zien. Begrijpelijk, maar ik voel me doodongerust.
    Wie herkent dit? Maakt me niet uit of het positief of negatief is, realiseer me ook dat iedereen anders is. Maar ik zoek echt een beetje herkenning en steun momenteel.

2. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik kan me voorstellen dat je doodongerust bent , het is zowieso al heel eng en onzeker een eerste zwangerschap. En helemaal nou je die bloedinkjes erbij hebt dan is zeker niet geruststellend! Het zullen een slopende 7 dagen van onzekerheid worden ben ik bang. Ik hoop voor je dat het bloeden zal stoppen en dat alles goed komt!
    liefs

3. Niet meer actief

je hebt ook grote kans dat dit innestelingsbloeding is

dat nestelt het embyo zich in de baarmoederwand en dat kan een beetje bloed geven in het begin van je zwangerschap :)

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Beste Marjo,

Na 2 miskramen voelde de derde zwangerschap wederom niet goed en toen ik ook nog roze/rood bloed verloor, had ik de hoop allang opgegeven. Ik was toen even ver als jij nu bent. Ik geloofde niet dat het een innesteling was, ik dacht echt dat het over was. Ook het ontbreken van symptomen maakte me heel onzeker.
    Maar toch was het goed en toch ben ik nu bijna 9 weken zwanger en klopt het hartje prima!
    Ik weet dat ik niet voor jou kan spreken en dat ik geen arts ben. Ik kan alleen maar zeggen: toen ik er echt niet meer in geloofde, bleek het toch wel goed te zijn. Voor mij was het een wondertje en dat gun ik jou ook...

Sterkte, houd moed en geduld en probeer je niet gek te staren op elk detail. (ik weet het, makkelijk gezegd...)

Ik duim voor je!
    Amber

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

p.s: de krampjes hoeven niks te betekenen, ik heb nu al weken een zeurende onderbuik. Als het echt heftige krampen worden kan het een teken zijn dat het mis gaat. Dat voelt als een forse menstruatie.

we blijven duimen hoor
    Amber

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey marjo

bloedverlies hoeft niet altijd slecht te zijn, dat hebben sommige meiden hier al bewezen op het forum, zie maar naar Amber,
    dus succes meid, ik duim voor je!

groetjes
    flyke

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He lieve meiden,

Bedankt voor de berichtjes, het stelt me enigzins gerust. Helemaal jouw situatie Amber. Ik weet het, het hoeft nog niks te betekenen. Maar juist doordat het voor mij alles behalve een 'piece-of-cake' is om zwanger te raken ben ik extra bang.. Dit kindje is zo ontzettend gewenst, hebben hier zo lang op moeten wachten. Ik blijf hopen het verlies is al weg sinds gisteravond.. Maar gister en eergister begon het ook opeens rond deze tijd weer te komen.. Nogmaals many thnx en blijf please voor me duimen!

kusss

Deel Deze Pagina