Ik snap er ff niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotje1986, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hallo dames,
    Nog ff een cervixslijm vraagje hoor...
    Want ik snap er helemaal niks meer van...
    En het heeft niks met ontpillen te maken, qua slijm herken ik de cyclus vh slijm als toen ik nog nooit de pil heb geslikt...
    Maar...

Zaterdag en zondag was het slijm rekbaar en eiwittig van kleur...

En daarna werd het wat dikker...
    En nu sinds gisteren is het weer hartstikke natte slijm en heel veel...
    Heb al op google gezocht, maar word er niet veel wijzer van...

Kan iemand mij hier helpen???

Groetjes!

2. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Ik denk dat je nu echt in je vruchtbare periode zit. Je hoort vaker dat meiden eerst een LHpiek hebben die net niet hoog genoeg is om je ei te laten springen. Dan daalt je LH weer en snel daarna stijgt het nog meer, zodat je ei nu wel kan springen.

Dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Zelf heb ik dit ook en zit er wel eens twee of drie dagen tussen.
    Je iig niet je ei met de eerste piek, want na je eisprong veranderen je hormonen direct, waardoor je slijm weer verandert.

Succes!

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Heb net ff uh inwendig onderzocht zegmaar :) ...
    Maar het is niet rekbaar het is zelfs alweer dikker... Maar als ik naar mijn slip kijk als ik aan het plassen ben, is het zegmaar wel opgedroogd wit, maar daaromheen zegmaar natte plekken...
    En ik weet zeker dat dit geen schimmelinfectie is of zo... Want dit heb ik al jaren, en de klachten zijn bij mij dan anders....

@daycy bedankt voor je reactie :)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dan is je eitje geweest. Als het veel doorzichtig is en echt goed soppig (hihi) ben je vruchtbaar.

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Nou dat rekbare heb ik wel gehad van het weekend, maar dat was niet heel veel... Maar kon er wel draadjes van trekken....

6. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Misschien dat dit doorzichtbare een laatste restje was dat nu pas naar buiten komt?

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben ook wel van, gewoon doorgaan tot je het zeker weet. Voorkom dat je je eitje mist. Dus gewoon 2/3 per week seks en dan komt het vast goed.

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Oh doorgaan doe ik zeker :D sinds ik koos pilloos ben heb ik zooooveeel zin in sex

9. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hmf zit iets in zou kunnen... Geen idee.

Ben iig blij te merken dat mijn cyclus zichzelf redelijk herpakt...
    Her en der al een pukkeltje... Op zich voor de menstruatie een goed teken :D maar voor een zwangerschap dan misschien niet...
    Ik zal wel zien... Maar tot nu toe verloopt alles volgens cyclus die ik gewend ben! Dat vind ik wel fijn!

10. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Fijn dat iig je cyclus aardig voor elkaar lijkt. Dt is toch alweer een zorg minder!

Zie net dat er doorzichtbare staat, dat moet natuurlijk doorzichtig zijn, haha!

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik begreep je wel hoor Daycey!!!
    Thanks 4 reacties allemaal!!!

Deel Deze Pagina