Ik snap er geen bal meer van!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kyna, Aug 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kyna

Kyna Lid

Jun 10, 2012
    46
    0
    0
    Ik ben het spoor bijster
    Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (nu ong 3 maanden)een nogal onregelmatige cyclus 25-30-23-33(met de pil was mijn cyclus regelmatig)
    In de hele week dat ik ong.ongesteld had moeten worden kreeg ik aanhoudende menstruatiepijn en het gevoel een strakke buik te hebben.Ook voelde ik mij af en toe licht misselijk.Alle tekenen dus zou je zeggen.
    Nu 1,5 week verder word ik alsnog ongesteld (nu 1e dag)het is alleen aanzienlijk minder,weinig bloed,minder pijn.
    De test gaf aan dat ik niet zwanger was,ik deed de test wel terwijl er iets bloed in mijn urine zat.
    Ik ga er nu dus gewoon vanuit dat ik ongesteld ben ,ik begrijp er gewoon niets meer van!
    Wie hebben dit ook meegemaakt.Vind het zo raar allemaal

Groetjes!

2. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ik denk dat het vrij normaal is dat je cyclus in de war is na het stoppen van de pil.

Misschien kun je gaan temperaturen om te kijken wanneer je eisprong komt? Dan kan je misschien ook beter in de gaten houden wanneer je menstruatie is.

Als het goed is komt er vanzelf een beetje regelmaat in!

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    eens.. :) of ovutesten..

4. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik sluit me aan bij de dames. Je lichaam is na de pil een beetje van slag.. Moet zelf het ritme gaan vinden. Je kan dan idd gebruik maken van tempraturen of ovulatie testen.

Overigens is bij vrijwel iedereen de cylcus met een pil regelmatig. Zodra de pil weg is krijgt je lichaam niet standaard na de 28 dagen een ontrekkingsbloeding. Opzich vindt ik je cyclus nu nog best netjes.

5. Kyna

Kyna Lid

Jun 10, 2012
    46
    0
    0
    Maar wat had die menstruatiepijn dan te betekenen?zonder dat er een bloeding bij kwam kijken.Ik had echt dag in dag uit ruim een week lang menstruatiepijn

6. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Je hebt een beetje dezelfde cyclus als ik, is niet onregelmatig hoor!
    En de laatste 2 ongi's bij mij, zelfde als jij testen terwijl er bloed bij m'n urine zit maar toch niet genoeg bloed om het als een normale ongi te beschouwen.. Al vind ik leeg bloeden langer dan 2 dagen meer zorgelijk dan 2 lichte dagen en 2 dagen spotten bijv. Denk dat het laagje misschien dan veel te dun was om te nestelen maar god weet.. als het zo door blijft gaan, ga ik ook rustig langs de dokter!

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Welkom bij het beruchte ontpilproces..
    Daar kan je ook zoveel krampjes en dingen van voelen..ook een soort menstruatiepijn.
    Ik had dat ook in de eerste 2 maanden na t stoppen met de pil.. Dan dacht ik : Ooo nu word ik ongesteld...maar niks.
    En je cyclus valt nog best mee.. niet te veel nadenken bij wat je allemaal voelt.. t is moeilijk maar probeer het :)

8. Felice88

Felice88 Actief lid

Feb 2, 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb rond mijn ovulatie ook altijd heel erg menstruatiepijn. Moe, hoofdpijn en krampen in m'n buik. Kan dus goed je ovulatie zijn! Bij mij duurde het ook lang voordat ik een normale cyclus kreeg (zie onderschrift), maar als ik nu terug reken wanneer mijn eisprong was, had ik ook steeds menstruatieklachten.

Ik zou dus even afwachten (ja ik weet het, dat is lastig :(!). Je cyclus is niet eens zo onregelmatig, maar het kan best zijn dat er een keer een piek tussen zit (net als bij mij, maar die was meteen extreem). Welkom in de ontpil-fase waarin alles mogelijk is ;)

Hopelijk heb je snel een posi test in handen!

9. fatima26

fatima26 Lid

Mar 25, 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    ik heb ook een wisselende cyclus maar niet enkel na ontpillen. ook voor ik de pil nam

10. Kyna

Kyna Lid

Jun 10, 2012
    46
    0
    0
    Thanks voor alle reacties
    Ik ga nu iig ovutesten gebruiken en dan ook een paar dagen achter elkaar;)

Share This Page