Hoi hoi, Mijn vriend en ik hopen deze ronde zwanger te zijn. We hebben het er ook over gehad, lukt het niet dat we dan stappen ondernemen. Nu kwam mijn vriend zelf met een thuistest om sperma te controleren. Zijn er meiden (eigenlijk de mannen er van ) die hier ervaring mee hebben en zijn er verschillende merken?? Liefs Ingrid
Wist niet eens dat het bestond! Wat handig! Die stap is voor een man toch kleiner te nemen als echt naar een arts te gaan! x
Ja dat is waar. Ik heb even gegoogled en op sommige sites vertellen ze dat het 95% betrouwbaar is. Ze kijken niet alleen of de kwaliteit van de zaadjes goed zijn, maar ook of ze door de baarmoedermond en haar milieu kunnen zwemmen! Maar nogmaals, ik weet niet of er meiden zijn die hier goede of slechte ervaring mee hebben. Blijf je meelezen?
zo hebben wij dus die test die dus op hoeveelheid en bewegelijkheid of. bij ons was hij 2xpositief! maar ik moet er echter bij zeggen dames ga als je blieft niet van die test uit.ik vind die testen sowiezo altijd wel trikky wij hadden hem meer voor de lol gekocht gewoon kijken wat daar uit komt. wij gaan 4mei sowiezo naar de huisarts. je kunt je beter laten testen door mensen die er geleerd voor hebben dan zelf. liefs