Jammer dat jullie mij niets "kunnen" geven van jullie buikjes, wat bij jullie en beetje teveel is had ik best al willen hebben........... maar ik ben dus niet de enige die altijd met open mond naar die foto's keek.... van HOE KAN DAT NOU!! pffff het duurt nog lang voor ik waarschijnlijk een mooi strak baby buikje heb!
Jammer dat jullie mij niets "kunnen" geven van jullie buikjes, wat bij jullie een beetje teveel is had ik best al willen hebben........... maar ik ben dus niet de enige die altijd met open mond naar die foto's keek.... van HOE KAN DAT NOU!! pffff het duurt nog lang voor ik waarschijnlijk een mooi strak baby buikje heb!
Hier wil iedereen een buikje..ik wou juist geen buikje..of wel een super klein buikje Mijn buik kwam pas echt met 25 weken..daarvoor had ik wel een buikje..maar gewoon echt heel klein. En opeens was ie super gegroeid baalde daar echt van. mijn buik is nu normaal...wel mooi..ben er trots op..wou alleen dat de rest van mijn lichaam slank(er) was gebleven.. En ik krijg nu dus straie..en dat was mijn grootste angst..ik dacht dat ik het wellicht niet zou krijgen..maar het begint nu toch. heb het vooral op mijn zijen.
oei lekker flink blijven smeren meid, hoe vervelend ook ik geloof dat elke zwangere vrouw daarmee krijgt te maken..... nu begrijp ik waarom moeders zo gerespecteerd dienen te worden, wat je allemaal moet doorstaan voor je kinderen (maar het is het waard)
bij mij is ook nog niks t ezien (ben erg slank van mezelf) maar wel al 4kilo aangekoemn geen idee waar dat zit want er is niks te zien , ik heb geen idee. wel last van obstinate darmen om gek van t eworden smorgens zo plat als wat en savonds ontpof ik zowat