he lieve meid ik moet om 12 uur bellen voor het nogmaals uit te leggen en wie weet vanmiddag dan een afspraak er komt steeds meer melk uit mijn borsten moet ze smorgens echt schoonmaken en voel mij heeeeeeel moe en heb veel bultjes in mij ngezicht en hals en borstkast niet normaal ik hoop zo dat de dokter snel iets kan zeggen ik voel mij echt heel moe en op mijn borsten zijn ook gezet heb grotere borsten verder ben heel wispelturig kan heel lief snel maar kan ook ineens geprikkeld zijn en heel veel huilen pfff
ik heb mijn huisarts net aan de telefoon gehad hij vertelde mij dat mss de test toch te vroeg is gedaan aangezien de symptomen ik moet woensdag komen voor een test en dan mag ik een echo gaan maken gr
Man wat een ellende. Laat die test gewoon zeggen of het raak is of niet. Kun je tenminste verder. Hoop voor je dat je woensdag eindelijk meer weet want dit is ook niets.
klinkt echt als zwanger meissie...ik ga in ieder geval hard voor je duimen maar woensdag weet je dus meer...wat een gedoe en gewacht en dan dat onzekere... dikke knuffel
ach ja hopen maar dat het voor een goed doel is morgen komen mijn eigen testen binnen spannend spannend hoop woensdag op positief bericht
wow wat een gedoe zeg! ben benieuwd! ziet er naar uit dat het wel raak is.. hoop het zo voor je! ik ga voor je duimen
ACH JA geduld is een schone zaak zegt men wel eens he dus laten we maar rustig aan doen en maar afwachten als ik er teveel aan denk dan word ik helemaal ziek hihihi gr
ik heb nu 3 dagen toch ivm met de mogelijke eisprong ovu test gedaan en ja hoor hij is nu bijna zover dus vrees helaas dat e ridd niks is en heb net mijn eigen zwtest gedaan neg. dus ben heel benieuwd wat de arts morgen zegt
ik heb het echt ff gehad heb nu al een paar dagen alleen maar huil buien ik dacht ik praat er niet over maar het word mij teveel ik heb zo`n last van de onderbuik ik heb geregeld last van steken in de borstendie echt pijnlijk zijn , ik moet een paar keer per dag de tepels schoon maken omdat ze plakken heb echt nu een e cup terwijl ik eerst d had mijn onderbuik is alsof ie ontploft eigenlijk kort boven de venusheuvel er hoeft maar iets te gebeuren en ik begin te huilen ik zou moeten wachten tot morgen bij de huisarts maar het duurt zo lang, ik wil eindelijk eens weten wat er is zijn het mijn hormonen die ophol slaan ben ik toch zwanger maar geeft de test negatief aan of wat is er ik heb de afgelopen 2 dgn en vandaag ook ovutest gedaan ik ben zondag begonnen toen was er geen 2de streep gisteren een hele iniminie streep, nu een iets duidelijkere eigenlijk hoor ik over 2 dagen een eisprong te hebben maar die borsten heb ik nu al een week en de vloeistof uit de tepel en heb nog niet echt een ongi gehad had 2 dgn bruinbloedverlies pffffffffff ik heb steun nodig echt , ik hoop dat er hier mensen zijn die met mij willen praten hierover nu , ik heb het ff echt hard nodig isabel
He Meis, wat vervelend voor je dat je je zo k*t voelt zeg. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er aan de hand kan zijn, Gelukkig kan je morgen bij de HA terecht miss kan hij je meer vertellen.... Snap dat het allemaal lang duurt meid! Vind t rot dat ik niet meer kan vertellen! Ik hoop dat je het nog een beetje volhoud tot morgen en probeer lekker rustig aan te doen! Hopelijk heb je er wat aan ondanks dat ik niet weet wat het is meis,, Sterkte en succes, laat je ff weteb hoe het ging bij de HA? Liefs Maaike
ja ik laat zeker iets weten moet er al om half 9 zijn de dokter had geen andere tijdstippen meer tenzij ik maandag wilde dus moet nu in de rij aansluiten voor het open spreekuur van half 9 tot 10 uur pfff
Oh jeetje, nou hoop dat er iig wat uitkomt zodat je je weer beter gaat voelen want zo is het ook niet leuk! Sterkte Liefs Maaike
nee idd ik zoek nu heel erg steun bij mensen die een beetje begrijpen wat ik bedoel of in ieder geval mensen om mee te praten gr