Oh meis. Wat vervelend dat de klachten ipv van afnemen alleen maar toenemen. Hoop dat de huisarts een beetje duidelijkheid kan brengen. Nog even geduld, het is al bijna morgenochtend... Heel veel succes nog even!
Dat zou inderdaad kunnen. Maar ik heb hier ook over meiden gelezen die pas heel laat posi testen. het kunnen ook gewoon op hol geslagen hormonen zijn. Weet niet of je het al had gezegd, maar ben je al lang gestopt met de pil? Daar kan je ook last van hebben.... Het is inderdaad allemaal een beetje vaag. Vooral omdat je ook niet "echt" ongi bent geweest. ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar zonder positieve test is dat toch niet helemaal zeker.... Succes morgen!
ik heb in eerdere berichten verteld dat ik al 6 jaar geen pil heb gebruik heb tot mei de mirena gehad
Sorry, ik had al het idee dat je het al een keer gemeld had, maar ik had geen zin om het terug te zoeken Over de mirena weet ik helaas niets, dus kan je niet helpen... Maar je zou inderdaad zomaar zwanger kunnen zijn. Ik hoop het echt voor je! Misschien een test kopen waarmee je eerder kan testen? Die test namelijk posi met een lager hcg gehalte... Ik hoop dat je eruit komt...[/img]
mijn nachtmerrie is uitgekomen jullie weten dat ik dacht dat ik zwanger was en ja hoor ik heb echo gehad en daar zaten de reststanten van zwangerschap in (ze konden zien dat ik zwanger ben geweest) ze hebben vanmorgen meteen een curitage uitgevoerd mijn eisprong zou morgen zijn ik vroeg aan hem of ik meteen verder kon gaan hij zij ja maar door alle stres die ik thuis heb (wat jullie niet weten) zij de dokter tegen mij als ik dit zou willen dan moet ik nu heeeeeeeeeeel veel rust houden, dus geen strek bewegingen, geen zware boodschappen meer tillen enz, en niet meer naar teveel mensen toe gaan waardoor ik mij weer dingen ga aantrekken mijn arst weet precies hoe ik ben door mijn paranormale gave voel ik veel met mensen mee en hij heeft mij gezeg ik heb genoeg aan mijn eigen problemen ik moet nu dus minder naar "buiten"gaan om minder stres te hebben zodat de volgende bevruchting beter kan verlopen ik heb nu bloedverlies komt dit door curitage of door de vruchtbare dag nu dacht je dat je alles hebt gehad mijn gevoel was dus toch goed ik was zwanger heb ongemerkt mijn baby verloren en mijn hormonen slaan op hol ik heb net een lh test gedaan die is nog niet helemaal even donker als de andere streep komt dit door dat ik de eisprong nog niet hebt en dat dit de meest vruchtbare dag heb en is de streep morgen zo donker gr
He meisje toch. Soms is een gave heel mooi en fijn maar als het jou negatief gaat beinvloeden dan is het niet zo leuk meer. Doe het rustig aan in ieder geval en luister naar de arts. Heel erg veel sterkte en doe rustig aan.
het is niet echt negatief alleen ik kan er nu ff minder goed mee omgaan en ja door de stress denken de artsen dat ik nu de mskraam heb gehad vandaar dat ze zeggen bemoei je niet meer teveel met andere mensen en thuis niet meer veel rekken , strekken en tillen veel rust houden en hopen dat het nu dan wel goed gaat gr
het is alleen zo moeilijk om het uit te schakelen he. Maar als je een miskraam heb gehad is je lichaam dan zo snel met je cyclus opnieuw oppakken. Ik heb er ook net 1 gehad maar heb helaas nog geen ei ontdekt. Zou wel fijn zijn als het snel weer de oude is en je verder kan gaan. Nogmaals sterkte en deze keer gaat het gewoon goed komen. Groetjes
volgens de ovutesten wel heb nu 4dagen getest en die van vandaag is best donker nog niet zo donker als het hoort te zijn maar denk vanavond a morgen ik hoop het ook heb jij ook een gave
Ik heb geen gave maar geloof er wel heel sterk in. Heb een hele mooie ervaring gehad 3 jaar terug en dat heeft me er steeds meer van overtuigt dat er meer is. Heb er altijd in geloofd maar het gevoel is alleen maar sterker geworden. Ik ben ook aan de testen maar die van mij worden maar niet donker zoals het moet zijn. Hoop maar dat mijn lichaam het weer snel op gaat pakken. Ik zou volgens mijn oude cyclus zondag ongie moeten worden dus ik ga het afwachten. Ik ga harder duimen dat we snel weer zwanger zijn dat is veel leuker.
Oh meis, Dat is niet eerlijk. Jammer genoeg weet ook ik hoe het is om een miskraam te hebben.... Ik heb zelf een licht gave Maar niet ontwikkeld. Misschien uit zelfbescherming Meis heel veel sterkte en laat je niet gek maken... Dikke knuffel....
was dat maar zo makkelijk om mij niet zo druk te maken ik hoor vandaag mijn vruchtbare dag te hebben en morgen de eisprong maar heb zo`n idee dat ie morgen dan pas heel laat is of vrijdag pas gr
Ik snap het helemaal. Ik zal er alleen niet vannuit gaan dat je nu al je vruchtbare dagen hebt. Je bent namelijk zwanger geweest en hebt een "mini-bevalling" gehad. Daardoor zitten de hormonen van de zwangerschap nog in je lichaam. Door het HCG kan je geen nieuwe eisprong hebben. Omdat, hoe raar het ook klinkt, je lichaam denkt nog zwanger te zijn door de hormoon (HCG). Ik heb, volgens mij, 3 weken na de miskraam weer een eisprong gehad. Succes! Knuffel!
ik heb idd nog eens getest en die lh is weer bijna nix meer gisteren was ie iets lichter als de controle streep maar de zwangerschap heeft maar 4 weken geduurd toen en ik zou nu weer 4 weken verder zijn is het lichaam dan echt zo raar gr
mijn cyclus heeft altijd 30 dagen geduurd als ik uitga van mijn 30 dgn dan moet ik vandaag de eisprong hebben maar ik heb gisteren een bijna donkere streep gehad dus ik weet het echt niet meer dit sloopt mij, mss moet ik maar stoppen met mijn kinderwens
ik heb getest op ovulatie maar streep is echt helemaal weg gisteren had ik een half streepje staan wel donker nu ik terug kijk zie ik op eergister ook echt een donkere zijkant heb ik nu mijn eisprong wel gehad maar heb ik niet goed getest of moet ie toch nog komen maar dan is de vraag ik heb nog nooit meer als 30 dagen een cycles gehad mijn klomp breekt echt snik snik snik snik _________________
heej lief meiske... ik lees dit nu pas allemaal en wat vind ik dit vreselijk rot voor je had het je zo gegund! ik hoop voor je dat je wens snel vervuld zal worden.... ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om dit een beetje te kunnen verwerken want het lijkt me de klap wel....pffffffffffff ik spreek je snel weer.. heeel veel liefs en een dikke knuffels van Brit