hoi brit fijn dat je er weer bent heb lang op je gewacht je bent een echt lief voor mij , djw ik hoop het ook dat mijn wens uitkomt ik heb volgens de testen nog geen eisprong gehad die had gisteren moeten zijn , heb altijd 30 dagen gehad ik snap het niet gr
Bij iedereen is de cyclus weer anders. Ik weet het echt niet meis. Maar laat de moed niet in je schoenen zakken. Het komt allemaal goed. Het is ook jou gegunt om een kleintje te hebben. Succes meis!
heej,, ja mijn internet werkt niet echt mee dus ik moet steeds ergens heen waar wel internet is maar als het goed is gaat ie het vandaag weer doen dusss...ben ik er weer wat meer...hoe is het nu met je? je zult even af moeten wachten tot je syclus weer op gang komt zit helaas niks anders op...maar het komt allemaal goed ik hoop voor je heel snel. dikke knuf Brit
hoi meid das erg vervelend van je internet nou ik heb deze hele week al zo`n schommelingen tussen mijn lh de ene keer staan er duidelijke strepen de andere x niet maar nog steeds niet zoals het hoort gr
inmiddels over 3 dagen meis maar denk dat ik ongi ga worden..hoop het niet natuurlijk maar zou idd kunnen.. liefs brit
hoi brit hoezo dan , ik heb geen flauw idee, ik moet zeggen andere maanden was ik juist zenuwachtig en nu helemaal niet, ik heb wel gevoelige borsten en heb een paar dagen terug pijn in de baarmoeder gehad en gevoelige baarmoeder mond ik ben echt zo benieuwd ivoor mij is het ook 3 dagen nu nog ik hoop dat je die dag samen met mij gaat testen gr isabel
hmmmmm negatief testen en nog niet ongesteld ik dacht een dun streepje te zien maar als ander kijkt zien ze het niet snik snik snik gr