In mijn handtekening staat de link van mijn grafiek van FF. Het valt mij op dat mijn temperatuur vergeleken bij veel andere dames vrij hoog is. Ik temperatuur anaal en iedere dag op hetzelfde tijdstip. Ik heb altijd last van bruinverlies vanaf een week voor nod. Gister is helaas het bruinverlies toch begonnen, wel wat later dan normaal. Maar mijn temperatuur was vanmorgen weer wat hoger. Ik snap er niks meer van Is mijn temperatuur niet gewoon te hoog om zwanger te worden, of kan dit niet?
bij iedereen is de temp anders... de een is zwanger bij 36.3 de ander bij 37.3... Het kan allemaal. Je kaartje ziet er mooi uit, maar de spotting is natuurlijk ietsje minder.
is een mooi kaartje hoor spotting kan nog vanalles zijn maar je zit nu pas op 11 dpo, dus nog even afwachten he
Bedankt voor jullie reactie. FF heeft mijn ei op dinsdag geplaatst. Maar ik had een positieve ovulatietest op maandag en ik heb 's avonds mijn ei duidelijk gevoeld. Ik denk zelf dat ik gewoon ongesteld zal worden. We wachten het af.
hoi zwitsal, ook jij wil grip krjigen op je grafiek lees ik Net al iedereen. ik denk dat jeje geen zorgen hoeft te maken. iedereen kan voor nod/ongi br.verlies krijgen. mooi kaartje moet ik zeggen. mooie temp stijging. ik hoop dat die temp over een dag of 3 nog ff extra stijgt voor je Succes, ben benieuwd! Pina
Wat betreft de hoogte van je temp hoef je je geen zorgen maken. Het bruinverlies zou ik me meer zorgen om maken. Niet echt een goed teken. maar...als je temp nog een paar daagjes hoog blijft zou ik een testje wagen.
Mijn temperatuur is nog steeds 37,3 graden. Het bruinverlies is wel iets minder. Maar ik verwacht dat mijn temperatuur morgen of dinsdag zal kelderen. Ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit.
De temperatuur is een klein beetje gedipt naar 37,1 graden. Voel lichte krampjes, dus vermoed dat het vandaag zal doorzetten.